Fotokes van mijn trotsen

Gestart door Gerard, 11 maart, 2010, 22:43:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerard

Eentje voor mezelf en eentje voor als ik samen met mijn vriedin of zoontje op pad ga (Honda).

Yvil


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Ik moet bekennen dat mijn kantoor er een stuk saaier uitziet  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Motzippaldy

Proud on the South  

Timeeh


Steefke™

Smells like rubber

Gassie

mooie bikes maar dat gaat lijkt het maar net met die arrow aan de binnenkant van de stepjes normaal liggen die toch aan de buiten kant erlangs
KTM SMT 2011

Gerard

Begrijpend lezen is nooit mijn sterkste kant geweest, maar die zin kan ik niet helemaal volgen.

Normaal heeft een VFR00 dempers onder het zadel. De Arrow (titanium, speciaal aangepast) zit aan de binnenkant van het steppie (3 cm of zo) en er zit geen verbrande zool zan, dus het kan.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: Gerard op 12 maart, 2010, 18:29:44
Begrijpend lezen is nooit mijn sterkste kant geweest, maar die zin kan ik niet helemaal volgen.

Normaal heeft een VFR00 dempers onder het zadel. De Arrow (titanium, speciaal aangepast) zit aan de binnenkant van het steppie (3 cm of zo) en er zit geen verbrande zool zan, dus het kan.
beetje verkeerd uitgedrukt misschien maar je begreep het wel.
collega heeft ook een vfr en dan heb je inderdaad die 2 uitlaten boven hangen,maar normaal hangt dat pijpje bij de motoren waar ie bijhoort buiten de motor onder de steps.
heb je dan een overgang laten maken naar 1 pijp of heb je de splitser gewoon weggelaten
KTM SMT 2011

Gerard

Deze demper sluit aan op de originele bochten (die gaan origineel eerst naar 1 pijp en worden onder het zadel weer gesplitst). De originele dempers heb ik nog en kunnen zo weer worden gemonteerd.

Gerard

Enkele aanpassingen gedaan de afgelopen periode aan de Martek:
- Wielen in metallic blauw gespoten en voorzien van witte-parlemoer velgstriping (vergelijkbaar met het witte van de streep over de tank, zitje)
- Voorspatbord in metallic blauw gespoten en voorzien van een brede en smalle streep zoals op de rest van de Martek
- Electromotor van de J&H klep in de uitlaat onderaan het blok bevestigd. Deze zat eerst boven het motorblok (zichtbaar) en is nu niet meer zichtbaar (clean).
- Regelunit van de J&H naar achter in het zitje verplaatst. Deze zat eerst ook enigszins zichtbaar onder de tank
- Opschoning van wat kabelwerk



Gerard

Een paar detail foto's.....

Mixfighter

Ik ben anti-naked  :-X

Maar dit is een ZEER strak fitske  :yes6rs:

mooi  :worship-cool:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied