Lage modellen voor Ms Yvil

Gestart door Yvil, 23 maart, 2010, 12:10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Nog steeds niet blits en Ms Yvil is ook niet zo gek in de kop  :mrgreen:

QuattroFrits

Een Magna loopt ook als een tirelier.  :lol:
En is gegarandeerd laag genoeg.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Citaat van: QuattroFrits op 23 maart, 2010, 16:42:28
Een Magna loopt ook als een tirelier.  :lol:
En is gegarandeerd laag genoeg.
Weet jij hebt ook van die verschikkelig korte beetjes :twisted:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Citaat van: BMWhub op 23 maart, 2010, 17:30:39
Citaat van: QuattroFrits op 23 maart, 2010, 16:42:28
Een Magna loopt ook als een tirelier.  :lol:
En is gegarandeerd laag genoeg.
Weet jij hebt ook van die verschikkelig korte beetjes :twisted:

Ja en mijn beentjes zijn ook zo verschrikkelijk kort.
En krom ook nog.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Ik kan me nog herinneren..: zo'n 100 jaar (lees 20 jaar)geleden :mrgreen:

Ut was winter in december 1990 en ik had motorrijles. Op een Honda NX250, een opgevoerd brommertje zeg maar.. daar wel 8 hele lessen op getuft en ik kwam toch lekker mee met de XT600 die ook aan het lessen was...
Toen kwam het examen in zicht en had een andere leerling iets met de motor uitgehaald zodat ik niet de vertrouwde NX kon gebruiken. Als vervanger kreeg ik een Honda GS 500 E, met kuipje op de koplamp. Ik kreeg erbij gezegd dat ik de snelheid die ik aflas op de meter met 10 moest verminderen en en en en  nog vanalles wat anders was dan de NX...
Uurtje voor het examen de motor gehaald en wat getuft en dat beviel best goed. Dat ding reed best aardig. Sterker nog, zoiets wilde ik wel voor mezelf.... is er nooit van gekomen en nu prefereer ik ook een ander segment.

Wat ik bedoel, laat haar eens op zo'n GS500 rijden, mooi maken kan altijd nog met een kapje,andere knippers en uitlaat etc etc...
kwa spuitwerk is het ook niet veel dus de kleur kan goedkoop naar wens gemaakt worden, of een leuke paintbrush...(weet wel iemand)

Whombom wist wel raad met de GS500...reed zichzelf meerdere keren bijna het licht uit de ogen en maakte zelfs wheelies erop.. :mrgreen: :worship-cool:


ach ja...bekijk het maar :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

bhei ze waay... de stig heeft een fzr te koop in dameskeluurtjes....1800 euro's
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 23 maart, 2010, 17:55:29
bhei ze waay... de stig heeft een fzr te koop in dameskeluurtjes....1800 euro's

Piccies ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ze rijdt nu in de lessen op een nieuw model Honda CBF 500 en die vind ze niet hard
genoeg optrekken.

Ze gaat haar hele leven al achterop bij anderen en ze weet wat motoren kunnen...
Een 500cc is niet wat ze wil en noemt ze letterlijk langzaam  :dunno:

Verder weten jullie allemaal dat het iets persoonlijks is en dat iedereen andere eisen
stelt. Daarbij is het echter nooit verkeerd om raad te vragen aan meer ervaren mensen,
toch?

Maar ik vind het leuk om dit allemaal te lezen  :yes6rs:

Motzippaldy

Proud on the South  

BMWhub

Wat zou ze denken van een SV650 en dan een verlagingssetje er op.
Een ander is de bank iets laten versmallen, daar waar ze met de benen staat als ze eens stil zou staan.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

 
Citaat van: Motzippaldy op 23 maart, 2010, 19:20:48
Citaat van: YZF_Ron op 23 maart, 2010, 18:01:31
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=3694.0

Als deze motor langzaam is dan is je vriendin sneller/beter dan Rossi  :mrgreen:

:schater: nou er zijn vrouwen die snel sneller op 100 dan Rossi

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

wat te denken van een hornet met verlaagt zadel
KTM SMT 2011

BMWhub

informeer eens bij de jongens van HYPERPRO wat een verlagingssetje kost en hoeveel werk het is deze te plaatsen.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

B-Witch

Citaat van: Yvil op 23 maart, 2010, 18:52:59
Ze rijdt nu in de lessen op een nieuw model Honda CBF 500 en die vind ze niet hard
genoeg optrekken.

Ze gaat haar hele leven al achterop bij anderen en ze weet wat motoren kunnen...
Een 500cc is niet wat ze wil en noemt ze letterlijk langzaam  :dunno:

Verder weten jullie allemaal dat het iets persoonlijks is en dat iedereen andere eisen
stelt. Daarbij is het echter nooit verkeerd om raad te vragen aan meer ervaren mensen,
toch?

Maar ik vind het leuk om dit allemaal te lezen  :yes6rs:

Wat treuzel je dan nog, koop haar een R1, want zo te horen kan ze al heel goed rijden....
We spreken mekaar danachter een poosje  wel....
Spijt me te zeggen, maar motorrijden leer je door ervaring, ik leer iig nog elke keer bij  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.