Lage modellen voor Ms Yvil

Gestart door Yvil, 23 maart, 2010, 12:10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Deze laag genoeg. Een kuipje is zo geregeld.  :mrgreen:

Smells like rubber

Yvil

Citaat van: Motzippaldy op 23 maart, 2010, 19:20:48
Citaat van: YZF_Ron op 23 maart, 2010, 18:01:31
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=3694.0

Als deze motor langzaam is dan is je vriendin sneller/beter dan Rossi  :mrgreen:

:schater: Nee over deze denkt ze dat niet hoor!! Maar hij is verhoogd en heeft hij niet al best
veel gelopen? Bijna 65k is toch aan de hoge kant, niet? Ben geen techneut of zo....


Citaat van: BMWhub op 23 maart, 2010, 19:53:20
informeer eens bij de jongens van HYPERPRO wat een verlagingssetje kost en hoeveel werk het is deze te plaatsen.

Thnx voor de tip!! Maar beïnvloed zo'n verlagingsset niet de rij-eigenschappen nadelig?
Heb ik ook maar eens ergens gehoord. Dan zou misschien een verlaagd zadel een betere
optie zijn...




Citaat van: Suzuki-Girl© op 23 maart, 2010, 19:53:29
Wat treuzel je dan nog, koop haar een R1, want zo te horen kan ze al heel goed rijden....
We spreken mekaar danachter een poosje  wel....
Spijt me te zeggen, maar motorrijden leer je door ervaring, ik leer iig nog elke keer bij  :yes6rs:

Thnx voor de inbreng... Had ik inderdaad nog niet aan gedacht een R1!! Nogmaals thnx  :thumbsup:

Motzippaldy

Citaat van: Yvil op 23 maart, 2010, 20:29:46
:schater: Nee over deze denkt ze dat niet hoor!! Maar hij is verhoogd en heeft hij niet al best
veel gelopen? Bijna 65k is toch aan de hoge kant, niet? Ben geen techneut of zo....


Motor ziet uit als nieuw  :worship-cool: ik kan niet geloven dat deze motor 65000km heeft gelopen  :shock:
Kilometers zegen niet veel het zijn veel motoren met minder km op teller die zijn niet zo goed onderhouden en mooie als deze :cool:
Km stand is niet altijd betrouwbar  :-X
Proud on the South  

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 23 maart, 2010, 19:53:29
Citaat van: Yvil op 23 maart, 2010, 18:52:59
Ze rijdt nu in de lessen op een nieuw model Honda CBF 500 en die vind ze niet hard
genoeg optrekken.

Ze gaat haar hele leven al achterop bij anderen en ze weet wat motoren kunnen...
Een 500cc is niet wat ze wil en noemt ze letterlijk langzaam  :dunno:

Verder weten jullie allemaal dat het iets persoonlijks is en dat iedereen andere eisen
stelt. Daarbij is het echter nooit verkeerd om raad te vragen aan meer ervaren mensen,
toch?

Maar ik vind het leuk om dit allemaal te lezen  :yes6rs:

Wat treuzel je dan nog, koop haar een R1, want zo te horen kan ze al heel goed rijden....
We spreken mekaar danachter een poosje  wel....
Spijt me te zeggen, maar motorrijden leer je door ervaring, ik leer iig nog elke keer bij  :yes6rs:
:stupid: en weer ben ik het met je eens..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Citaat van: Yvil op 23 maart, 2010, 15:26:56
Oh ja!! De Bandit (600 dan wel) is ook nog een goede optie!! Thnx  :thumbsup:

Verder heb nog niet één motor van meer dan 100 pk genoemd zien worden...  :dunno:

Ennuuuh een GS500 heeft nog minder pk's dan de lesmotor, dus die is
niet snel en ook niet blits (maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening  ;))

[edit: Ms Evil wil een mooie motor met leuke kleurtjes, dat zij haar eisen hahaha  :oops:]

Kerel, je hebt het over motoren als een GSXF, een GSR en een ZZR. Die zitten allen rond de 100 PK. En geloof mij nou, dat is veel en zeker voor iemand die nog nog ervaring moet opdoen.
En dat ze al haar hele leven achterop zit en weet wat een motor kan is natuurlijk grote onzin. Ze weet nu hoe het voelt om gereden te worden, maar dat is toch echt heel wat anders dan zelf het stuur in de handen hebben.

Uiteraard heeft alles met persoonlijke smaak en eisen en wensen te maken, maar je vraagt om tips, dan krijg je ze ook.

@YZF_Ron: Een HONDA GS500E bestaat niet zover ik weet. Het is of de Suzuki GS500E of de Honda CB500, volgens mij zitten daar toch wel redelijk wat verschillen in. Maar met jouw statement ben ik het wel eens dat zo'n ding hard genoeg loopt, zeker voor een beginner.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Ik vind het onzin.
Je hoeft niet op een 100pk motor te rijden en ook al die 100pk te gebruiken. Ja, waarom rij je dan die 100pk?!? Geen id  :lol:
Zoveel 'flitsende' motoren zijn er niet in mijn ogen met 50pk of weet ik wat.
Rij ik dan ook op een motor met veel te veel vermogen voor mijn rijervaring?! Ms. Timeeh rijdt ook op een hornet met 100+pk. Maar ze gebruikt ze ook niet allemaal.
Maarja, zo denk ik erover.  :lol:

Yvil

Zijn nog steeds geen motoren van meer dan 100 pk  :mrgreen:  ;)

Nee sorry, jullie hebben ons in ieder geval weer wat ideeën aan de hand gedaan.

Thnx!!


Momenteel vindt ze de Bandit mooi, de GSX-F (die ik vreselijk vind) en de Hornet.
Maar wat het wordt  :dunno: Ze zal er toch zelf achter moeten komen d.m.v. proefritten.

Laten we eerlijk zijn, het ligt er toch aan hoe ver je je pols draait, of je nu een
500cc of een 1200cc rijdt. Het verschil is alleen hoe snel je daadwerkelijk accelereert.

Ik geloof er alleen niet in om iets te kopen waar je binnen een jaar op bent uitgekeken.
Vervolgens krijg je (die pech hebben wij tenminste altijd) geen reet meer terug voor dat
hok en moet je weer fiks bijleggen op wat nieuws...

Daarom vind ik een motor met 90 tot 100pk een mooi uitgangspunt. Ben ik zelf ook mee
begonnen en dat beviel (bevalt trouwens nog steeds) prima....


Yvil

Citaat van: Timeeh op 24 maart, 2010, 14:36:24
Ik vind het onzin.
Je hoeft niet op een 100pk motor te rijden en ook al die 100pk te gebruiken. Ja, waarom rij je dan die 100pk?!? Geen id  :lol:
Zoveel 'flitsende' motoren zijn er niet in mijn ogen met 50pk of weet ik wat.
Rij ik dan ook op een motor met veel te veel vermogen voor mijn rijervaring?! Ms. Timeeh rijdt ook op een hornet met 100+pk. Maar ze gebruikt ze ook niet allemaal.
Maarja, zo denk ik erover.  :lol:

:stupid:  :mrgreen:

karz

Volgens mij is een bandit 600 (wat nu te krijgen zijn voor onder de 3000) best wel lompe dingen in vergelijking met een 400, die noemde ik omdat deze echt wat kleiner is.

Als de lengte toch niet zo heel veel uitmaakt en je wil iets allrounds met kuip en een neiging naar sportief is misschien een kawa zzr 600 iets , die zijn goed te krijgen onder de 3000.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

pfff, gaan we weer over pk's errug belangrijk  :banghead4rv:
Wedden dat geen van jullie die 100 PK effectief gebruikt???
(voor de vorm ik ook niet) :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

Ik vind koppel belangrijker dan de pk's
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

De Sjeng

Aw hoer man!! wat een gezever over z'n k*t motor. Moet niet te lang lullen, gewoon "live" gaan kijken en proefrijden. Grote kans dat je nog met iets anders thuiskomt dan je in de eerste instantie van plan was.
God Forgives, I Don't

Yvil

Citaat van: De Sjeng op 24 maart, 2010, 16:16:28
Aw hoer man!! wat een gezever over z'n k*t motor. Moet niet te lang lullen, gewoon "live" gaan kijken en proefrijden. Grote kans dat je nog met iets anders thuiskomt dan je in de eerste instantie van plan was.

Daar ga ik wel vanuit  :schater: Is meestal zo  :yes6rs:




Maar na best een stuk autobahn het hebben gereden vandaag weet ze zeker
dat ze motor wil die goede rijwind bescherming bied. Dus iets van voorkuip zal
een must zijn...

@Nippon

Citaat van: De Sjeng op 24 maart, 2010, 16:16:28
Aw hoer man!! wat een gezever over z'n k*t motor. Moet niet te lang lullen, gewoon "live" gaan kijken en proefrijden. Grote kans dat je nog met iets anders thuiskomt dan je in de eerste instantie van plan was.



:rofl:


straks komt ze thuis met 'n nieuwe keuken  :roll: