Hoofdmenu

lente in je bol?

Gestart door DeWitte, 13 april, 2010, 18:51:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

a.s. zaterdag 17april krijgt van weeronline een dikke 9 :worship-cool: geen regen en 15gr+ :mrgreen: Alleen die kl*te AGR trimmers oppe weg in het heuvelland. Dus wie o wie gaat er mee een flink stukkie sturen weg van hier :cool:?

Ik stel voor rond 10-11uur te vertrekken bij de Shell in Wittem? Waar naar toe? Belsj? Eifel? Zien we wel, hoe laat precies in overleg uiteraard.

Hieronder ...........

GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mixfighter

Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

yow,

dus wea geet mit??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

Mounty

wil wel stukje gaan rijden, maar dan heb ik de jongste van de kroost achterop... Ma is werken en de oudste is naar het vriendje  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

jouw oudste kom ik smorgens al vaak tegen met haar vriendje, die heeft al sterk verkering.

Wie nog meer? Mss richting Durbuy?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Damn...klinkt aantrekkelijk, maar ik denk dat het er voor mij niet in zit deze keer.
Durbuy is wel leuk om naar toe te koetschen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Ik ga mee!
Maar wat mij betreft mag het wel wat verder dan Durbuy.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

We zien wel, in overleg wa? ;)

dus tot zover
-Gassie
-YZF-Ron
-Busaberke
-
-
-Dwars

wie nog meer? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Oftoppic:
Citaat van: Dwars® op 14 april, 2010, 07:03:16
jouw oudste kom ik smorgens al vaak tegen met haar vriendje, die heeft al sterk verkering.
Zal haar vriendje niet zijn, die zit in sjengcity op school.

Ontopic:
Ik ga mee, maar als jullie te hard gaan dan haak ik wel af, nieuwe banden en dochter achterop....moet ik toch wat rustiger aandoen. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: YZF_Ron op 14 april, 2010, 17:25:16
Oftoppic:
Citaat van: Dwars® op 14 april, 2010, 07:03:16
jouw oudste kom ik smorgens al vaak tegen met haar vriendje, die heeft al sterk verkering.
Zal haar vriendje niet zijn, die zit in sjengcity op school.

Ontopic:
Ik ga mee, maar als jullie te hard gaan dan haak ik wel af, nieuwe banden en dochter achterop....moet ik toch wat rustiger aandoen. :mrgreen:
oei dan doet ze misschien aan multitasking

en hard ga ik ook niet
KTM SMT 2011

DeWitte

"Andre Rieu" gaat ook mee :yes6rs:. Een bevriend fluitende motard hier uit ut dorp oppe Transalp die in het dagelijkse leven bij Andre oppe fluit speelt in dat orkestje over de hele planeet. Toffe enthousiaste gast. mja of ie op 2 wielen ook een deuntje kan "blazen" moeten we nog afwachten wa? Geschikte brommert heeft ie iig al :cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Zondag rit van Ducaticlub 350 + km, kan ik niet meer aan twee dagen achter elkaar  :mrgreen: :mrgreen:

SuzukiLimburg

Citaat van: Desmo-devil op 15 april, 2010, 09:38:44
Zondag rit van Ducaticlub 350 + km, kan ik niet meer aan twee dagen achter elkaar  :mrgreen: :mrgreen:

Dus de zondag ga je afzeggen?  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Eey Rik, ga jij wel mee ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away