Hoofdmenu

lente in je bol?

Gestart door DeWitte, 13 april, 2010, 18:51:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Als je met Rik mij bedoeld (Rick?) dan kan ik nog even niets toezeggen.
Ik wil uiteraard wel graag, maar ik heb zaterdag al iets staan. De kans bestaat dat dit niet door gaat.
Dan ben ik van de partij, mits we niet naar de Eiffel gaan gezien de Db's.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 15 april, 2010, 08:49:04
die in het dagelijkse leven bij Andre oppe fluit speelt


Zal Andre wel lekker vinden dan.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: QuattroFrits op 15 april, 2010, 17:29:14
Citaat van: Dwars® op 15 april, 2010, 08:49:04
die in het dagelijkse leven bij Andre oppe fluit speelt


Zal Andre wel lekker vinden dan.  :mrgreen:

:schater:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

vieszakken

@Rick, we blijven wel oppe belsj? Ook minder (geen) last van Pliessie
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Ik had al een afspraak, om te gaan rijden in de ardennen. Misschien kom ik jullie nog tegen.
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Oppe Belsj heb je geen last van de Pliessie.
Daar ga ik altijd met een gerust hart naar toe. Ze rijden daar nog op de Puch Maxi, dus die houden het toch niet bij.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

ik kan helaas niet mee
streep me maar ff door volgende keer beter  :(
KTM SMT 2011

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 13 april, 2010, 18:51:40

Ik stel voor rond 10-11uur te vertrekken bij de Shell in Wittem? Waar naar toe? Belsj? Eifel? Zien we wel, hoe laat precies in overleg uiteraard.


euh ... zullen we er dan dan maar naar streven om 10 uur te vertrekken?
1 uur spreiding lijkt mij iets te ruim.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

#24
Is dit wat?
een route van een dikke 200km, dan rijden we eerst binnendoor naar Durbuy , en dan pakken we daar de route op richting Huy.

Route die we willen rijden
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

Ik kan in ieder geval definitief niet mee  :?
Jammer, maar volgende keer ben ik wel van de partij.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

ff met wat andere dingen geen rekening gehouden.... AGR en het feit dat ik om 12 uur pas weg rij in Berg en Terblijt..eer ik terug ben en dochter thuis opgehaald heb is het al snel 12.30 uur...helaas..volgende keer dan maar.

Zij die wel gaan, have fun en rij voorzichtig  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Busaberke op 16 april, 2010, 20:45:03
euh ... zullen we er dan dan maar naar streven om 10 uur te vertrekken?
1 uur spreiding lijkt mij iets te ruim.

10:00uur is prima, wij zullen er zijn :yes6rs:. En wat betreft route, we zien wel. In Durbuy een frietje pikken of een spaghetti slurpen had ik wel in gedachten ja ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

sow, samen met Busaberke, Motzy en Solar de Ardennen onveilig gemaakt, heel weinig koekblikken, trimmers etc. Superroute :worship-cool:

Via Banneux, Remouchamps, lekker bakkie thee en koffie in Coo en toen door via een superbochtige route ri Durbuy :headbang:. Laat daar nou uitgerekend de Hondi kapot gaan :? (spanningsregelaar of dynamo?) of gewoon de geest gegeven aangezien alle 50 pk's werden aangesproken en niet te zuinig :twisted:

iig na 2,5 uur vertraging (incl belsje friete) richting huiswaarts met 85kg duo oppe Kateeh (ff wenne hoor met zo'n goed doorgevoederde musicus achterop) en de hondi afgesleept door local sjonnie depannage ;) Toch wel een leuke dag gehad, leuk gezelschap en ook nog bruin geworden van het in de berm liggen wachten op de waalse depannage. :mrgreen:

BB waar blijven die actiefoto's van die Hondi oppe sleepwagen :-X

Solar snel jouw bevindingen hier voordat je woensdag voor 14 dagen met meneer Rieu naar z.Afrika moet? Beetje bevallen met de dorpsgekken onderweg? :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Wel beetje ver rijden voor een paar frikandel speciale  :mrgreen:

Jongens bedankt het was  :worship-cool:
Proud on the South