Hoofdmenu

lente in je bol?

Gestart door DeWitte, 13 april, 2010, 18:51:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mixfighter

Citaat van: Motzippaldy op 17 april, 2010, 18:51:59
Wel beetje ver rijden voor een paar frikandel speciale  :mrgreen:

Jongens bedankt het was  :worship-cool:

Goed bezig dus.. Gaan wij binnenkort de R-tjes eens uitlaten ??

:mrgreen:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Motzippaldy

Citaat van: Mixfighter op 17 april, 2010, 20:31:50
Goed bezig dus.. Gaan wij binnenkort de R-tjes eens uitlaten ??

:mrgreen:

:yes6rs:
Proud on the South  

DeWitte

iemand zin om a.s. donderdag of vrijdag op normaal/rustig ri rursee te tuffen? ik heb mijn dochter wss bij, vandaar.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 02 mei, 2010, 07:22:09
iemand zin om a.s. donderdag of vrijdag op normaal/rustig ri rursee te tuffen? ik heb mijn dochter wss bij, vandaar.

Ik neem aan dat je overdag bedoelt?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ik kan donderdags wel  :yes6rs:
Vrijdags kan ik niet...

Als het mooi weer is ga ik mee!!

SuzukiLimburg

Wie heeft er nog meer allemaal vrij op woensdag aanstaande (ivm bevrijdingsdag)?
Volgens het weerbericht wordt het zonnig, dus dat is misschien wel een ritje waard.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: YZF_Ron op 02 mei, 2010, 08:54:42
Citaat van: Dwars® op 02 mei, 2010, 07:22:09
iemand zin om a.s. donderdag of vrijdag op normaal/rustig ri rursee te tuffen? ik heb mijn dochter wss bij, vandaar.

Ik neem aan dat je overdag bedoelt?

kan, in overleg ook namiddag.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 02 mei, 2010, 18:57:31
Wie heeft er nog meer allemaal vrij op woensdag aanstaande (ivm bevrijdingsdag)?
Volgens het weerbericht wordt het zonnig, dus dat is misschien wel een ritje waard.


Volgens mij werken wij gewoon, die firma wil denkelijk niet bevrijd (ook niet van mij) worden.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 02 mei, 2010, 21:28:59
Citaat van: SuzukiLimburg op 02 mei, 2010, 18:57:31
Wie heeft er nog meer allemaal vrij op woensdag aanstaande (ivm bevrijdingsdag)?
Volgens het weerbericht wordt het zonnig, dus dat is misschien wel een ritje waard.


Volgens mij werken wij gewoon, die firma wil denkelijk niet bevrijd (ook niet van mij) worden.

idd, wij mogen het ook niet meer vieren  :shock: hebben ze mooi van ons afgepakt dus niks geen nationale feestdag meer die bevrijdingsdag !!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Volgens mij is het 1x in de 5 jaar een vrije dag
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: karz op 03 mei, 2010, 08:49:00
Volgens mij is het 1x in de 5 jaar een vrije dag

Inderdaad is Woensdag de 5-jaarlijkse officiele feestdag. Dan zou normaal iedereen vrij moeten hebben die een CAO heeft.  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Yvil

Citaat van: HD4ever op 03 mei, 2010, 09:36:57
Citaat van: karz op 03 mei, 2010, 08:49:00
Volgens mij is het 1x in de 5 jaar een vrije dag

Inderdaad is Woensdag de 5-jaarlijkse officiele feestdag. Dan zou normaal iedereen vrij moeten hebben die een CAO heeft.  :mrgreen:

Zelf ik heb dan vrij en bij ons zijn ze daar helemaal niet van.  :-X
Dus het is absoluut een nationale feestdag (1x p 5jr).

QuattroFrits

Ik heb me maar zelf van dat bedrijf bevrijd voor de woensdag.
Ik heb dus vrij.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Volgens mij hebben veel CAO's de bevrijdingsdag gewoon gewist uit de feestdagen (ook niet 1 x per 5 jaar), ik geloof dat alleen de ambtenaren dan niet naar de rustplaats hoeven, kunnen ze lekker thuis relaxen :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Citaat van: QuattroFrits op 03 mei, 2010, 16:51:16
Ik heb me maar zelf van dat bedrijf bevrijd voor de woensdag.
Ik heb dus vrij.

Rondje maken dan, mits het weer zoals verwacht zonnig wordt?

In de ICT bestaat er geen CAO, dus daar doen wij niet aan. Maar aangezien kerst dit jaar op beide dagen in het weekend valt heeft mijn werkgever besloten om dit jaar dan maar de 1 op de 5 jaar vrije bevrijdingsdag toe te kennen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!