
Ok, dat ik een BMW K100RS getest had is al breed uitgemeten op dit forum

de gasrespons van een dieplader was mijn grootste probleem met dit apparaat.
Vandaag BMW nog een kans gegeven en het nu bij hun twin gezocht.



dat was al beter. De gasrespons die ik zocht , en op een of andere manier is het ding ook een stuk wendbaarder.
Het exemplaar waar ik op gereden heb had een Hagon schokdemper gemonteerd, of dat goed is weet ik niet.
Erg leuk vind ik dat wanneer de motor stationair draait en je gas geeft, het blok voelt bewegen, moto guzzi heeft dat ook.
In ieder geval 10x beter dan de K100RS wat mij betreft.
En ook nog getest vandaag:


Hier heb ik me echt op geamuseerd, wat een goede stuurfiets. Zelfs voor een houten knuppel zoals ik. Boh, wat stuurt dat soepel in als je een TLR gewend bent. Alleen jammer dat het 600 blokje hoge snelheden (150+) niet goed kan waarmaken. Maar voor zo binnendoor, wat een lol.
Even wachten dat ik op een 900 kan rijden.