Hoofdmenu

All-Road bandentest

Gestart door DeWitte, 26 oktober, 2005, 09:24:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

je hebt ze nog niet kunnen testen met regen neem ik aan?? Ik denk dat me volgende de BW 501/502 gaat worden 8) ik hoor er iig ook lovende kritieken over.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"je hebt ze nog niet kunnen testen met regen neem ik aan?? Ik denk dat me volgende de BW 501/502 gaat worden 8) ik hoor er iig ook lovende kritieken over.

mocht het gister geregend hebben had ik helemaal niet gereden  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Citaat van: "Dwars":? wrom nie :?:

all-road niet all-weather.... :wink:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Joepie1958

Ik heb bij Ron H. verleden week een nieuwe voorband laten monteren, nu zit er zo'n Battlewing op, maar aangezien ik rij als opa kan ik er nog weinig van zeggen, maar tot nu toe (250 km) slijt hij nog niet zo heel hard :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Ik heb bij Ron H. verleden week een nieuwe voorband laten monteren, nu zit er zo'n Battlewing op, maar aangezien ik rij als opa kan ik er nog weinig van zeggen, maar tot nu toe (250 km) slijt hij nog niet zo heel hard :oops:  :oops:

maak/show eens een piccie Joep vd Battlewing :wink: : in real life weinig fotomateriaal van te vinden. :?

dank u 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ik lees veel goed op I-net over die Pilot Road van michelin voor de all-road brommers :wink:  
All-Road REIFENTEST

http://www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/FrameSet_reifen_05.html


had jij die PR's niet steken Sjeelski?? hoe zijn jouw bevindingen tot nu toe in vergelijking met de Annakee's?? de PR's schijnen wel in de maat 150/70/17 1,2 cm minder "breed" te zijn dan de Annakee's dus minder rubber op straat??  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"ik lees veel goed op I-net over die Pilot Road van michelin voor de all-road brommers :wink:  
All-Road REIFENTEST

http://www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/FrameSet_reifen_05.html


had jij die PR's niet steken Sjeelski?? hoe zijn jouw bevindingen tot nu toe in vergelijking met de Annakee's?? de PR's schijnen wel in de maat 150/70/17 1,2 cm minder "breed" te zijn dan de Annakee's dus minder rubber op straat??  :roll:

yep die hep ik  8)  en moet zeggen ze bevallen super, mega grip veeel meer als de bridgestones, anakees weet ik niet......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

al iemand die PR 2 gemonteerd?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

belsj

ik wilde deze als achterband maar toch gekozen voor de pilot power, voorband is namelijk ook pilot power en icm de pilot road zou het niet zo een goede combinatie zijn.

DeWitte

denk dat de PP niet in 19" (mijn voorband maat) te krijgen is??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

belsj

monteer je toch excel supermotard velgen 17 inch   :wink:

DeWitte

nope ga ik niet doen :wink: orgineel laten
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

die PR2's krijgen van Michelin ook de volle punten voor dry-grip gloof ik.. net als de PP  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

heb een PR2 besteld 8) toch nie normaal met 3200km weg achter :mrgreen: voorband (nog 1000km schat ik) is helaas niet in 19" te krijgen, dus daar maar een gewone PR :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away