Toon / Motorrijden.fr

Gestart door Toon, 25 mei, 2010, 01:29:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toon

Hallo allemaal!

Ik ben Toon, 21 jaar oud en studeer Architectuur in Lyon (Frankrijk).
Mijn moeder heeft een B&B in de Ardeche. Gaandeweg kwamen we d'r achter dat de Ardeche een interessant gebied is voor motorrijders en dat motorrijders gezelige gasten zijn. Dus hebben we met de hulp van een vaste klant van ons die motorrijder is een website daarvoor opgericht: Motorrijden.fr

Op onze site hebben we GPS motorroutes beschikbaar gesteld bij ons in de buurt, en informatie over welke plaatsjes leuk zijn in de Ardeche & Drome.

Ook hebben we speciale motor arrangementen gemaakt met best veel korting :)
Verder hebben we een overdekte binnenplaats waar iedereen zijn motor neer kan zetten. Dus ook voor motor groepsaccomodatie geschikt.

Ik hoor graag wat jullie er allemaal van vinden!

Voila :)

Groeten uit Frankrijk.
Motorrijden.fr - B&B Zuid-Frankrijk

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Welkom Toon :cool:, mooie streek waar je zit trouwens  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Yvil

Welkom @ MFL  :yes6rs:

De Ardeche is inderdaad prachtig!!

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh


the Stig

Bienvenue en MFL  :mrgreen:

Motzippaldy

Proud on the South  

BMWhub

Citaat van: Toon op 25 mei, 2010, 01:29:01
Hallo allemaal!

Ik ben Toon, 21 jaar oud en studeer Architectuur in Lyon (Frankrijk).
Mijn moeder heeft een B&B in de Ardeche. Gaandeweg kwamen we d'r achter dat de Ardeche een interessant gebied is voor motorrijders en dat motorrijders gezelige gasten zijn. Dus hebben we met de hulp van een vaste klant van ons die motorrijder is een website daarvoor opgericht: Motorrijden.fr

Op onze site hebben we GPS motorroutes beschikbaar gesteld bij ons in de buurt, en informatie over welke plaatsjes leuk zijn in de Ardeche & Drome.

Ook hebben we speciale motor arrangementen gemaakt met best veel korting :)
Verder hebben we een overdekte binnenplaats waar iedereen zijn motor neer kan zetten. Dus ook voor motor groepsaccomodatie geschikt.

Ik hoor graag wat jullie er allemaal van vinden!

Voila :)

Groeten uit Frankrijk.
Toon

Site ziet er goed en netjes uit.
Ken de streek een beetje, maar dan vanuit http://www.lecampingmoto.nl/ waar ik al heel wat jaartjes kom. Al is het maar op de doorreis.
Mis bij je routes de Mont ventoux en je kunt er nog een ander route bij zetten, n.l. : naar Die daar de Col de Rousset om hoog ( feestje van ca 16 km ) van hieruit door naar de Col de Battaile  en dan door naar de Col des Limouches
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Toon

Okey,
Dank voor de tip! De Col de Rousset is inderdaad niet ver weg.  En de mont Ventoux hoort er natuurlijk ook wel bij.
We gaan wel binnenkort nog een nieuwe route toevoegen.
Motorrijden.fr - B&B Zuid-Frankrijk

Varaderos

Welkom @ MFL   :lol:

Ben van de zomer nog in de Ardeche geweest met het koekblik.  :oops:

Kom misschien nog eens met de fiets ......
Motorcycling is not a crime