Achtung! Joe Bar Team via, via naar de moezel

Gestart door DeWitte, 30 mei, 2010, 18:52:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Ziet er goed uit!
Heb ze net allemaal bekeken! Staan ze daar wel op orrigineel formaat?!


R-yen

Citaat van: Timeeh op 08 juni, 2010, 13:55:10
Ziet er goed uit!
Heb ze net allemaal bekeken! Staan ze daar wel op orrigineel formaat?!



Nee, als je op de afbeelding klikt krijg je een afbeelding met de helft van de breedte van het originele formaat. Hoezo? wilde je een aktiefoto van jezelf op een muur laten printen ofzo?  :twisted:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ik wilde eigenlijk die van voor de Ludolfs poort ophangen boven de bank! :D

the Stig


QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Smells like rubber

SuzukiLimburg

Ligt het aan mij of valt het jullie ook op dat er nauwelijks nog auto's achter die poort staan van Die Ludolfs?
Op TV staat het daar altijd ram vol. Zijn ze hun sloop activiteiten misschien aan het afbouwen?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Wij hadden ook het idee dat het tegenwoordig een "film-set" betreft en de mannen ergens in een vette villa met de cohones in een zwembad liggen te rentenieren  :yes6rs:. Maar goed toch geinig om er eens geweest te zijn (ook de route er naar toe is mooi voor brommerts)  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Herr Tod heeft er in ieder geval (zonder camera's erbij) toch nog de
onderdelen die hij zocht uit weten te halen.  :yes6rs: Uiteindelijk bleken
het niet helemaal de onderdelen die hij had gevraagd, maar ze waren
goed en goedkoop...

(hij had G60 onderdelen gevraagd en had orginele golf TDI onderdelen
gekregen)

DeWitte

ik was net dit topic aan ut teruglezen :cool: :worship-cool:,

volgend jaar juni weer wa? Timeeh? R-yen? mss nog meer liefhebbers van bikes, bochten, donerkebab en bitburger?  :mrgreen:
gaan we die bandenboer met die enfields op de moel houwe voor die slecht geplakte band :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away