Achtung! Joe Bar Team via, via naar de moezel

Gestart door DeWitte, 30 mei, 2010, 18:52:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

 :lol:

Vanaf vrijdag gaan R-yen, Timeeh en ondergetekende via een paar zeer beroemde tussenstops naar Treis Karden voor 3 dagen volle gaaz  :cool:
uiteraard zonder dames> Travel light, travel fast is het devies :mrgreen:

vlnr R-yen (de langste) Timeeh (met Kawajas) en die kleine chagarijn aan ut eind vd bar dat ben ikke :schater:


uiteraard onderweg currywursten verslindend en dan uiteraard die vieze smaak met vazen bier weg spoelen




tipje van de sluier :lol:


Hier gaan we zekers langs/aan op de foto
:worship-cool:

De zon is ook besteld: 25+ :mrgreen: Ik heb er zin aan
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Doe Mannie maar de groeten van mij :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 30 mei, 2010, 18:52:51

via een paar zeer beroemde tussenstops naar Treis Karden tipje van de sluier :lol:



Bike-inn ??
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Rijd even bij Pien en Paul langs ( Hexenhaus )
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Yvil


De Sjeng

Veel plezier mannen, en vergeet niet om foto's te maken.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Timeeh is bij deze benoemd tot "hoffotograaf"? :mrgreen: ik speel al de "scout"  :-X en R-yen is het "brein" :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Heb ik nu nog meer verantwoordelijkheid dan eten en zuipen?!? Kan ik echt niet aan!  :lol:

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

 :thumbsup: veul plezeer en weer veilig toes he manne  :yes6rs:
Smells like rubber

Gassie

veul plezeer hub mich toch nog es bedach of ig neet de afspraak zou kinne umzitten meh noa ich afgeloape zoaterdig al starthulp hub moete kriege bie motoshop mergraote riskeer ich ut neet en metein un afspraok gemaak veur een beurt mit ich dink unne nuuje accu  :yes6rs:

volgunde kier wil ich waal ins mit goon
KTM SMT 2011


DeWitte

vrij-za-zon> 24°  26°  26°  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away