Hoofdmenu

2010 Ierland

Gestart door MarcT, 02 juni, 2010, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcT

Ik ga dit jaar naar Ierland (ik zoek nog een helm met ruitenwissers !). Geboekt bij Horizon Motorreizen. Ik heb daar al zo'n beetje iedere reis gehad. Bevalt wel goed toch.
Nog iemand die midden juli deze reis geboekt heeft ? Foto's (ook die van afgelopen jaren) op http://www.marctelkamp.nl.
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

Busaberke

Leuke site met reisverslagen!  :cool:
De reis naar ItaliĆ« "brings back memories"  :D
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

Zelf nog nooit geweest, maar mag ik vragen waarom je daar niet gewoon op eigen gelegenheid naar toe in plaats van de reis te boeken bij een organisatie. Ik vraag me namelijk af wat daar het voordeel van is.
Zelf zou ik of gewoon zelf iets plannen of gewoon op de motor springen en kijken waar ik uitkom. Maar wellicht heb jij een goede reden om het juist niet zo aan te pakken.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Leuk!!...... mooie foto's, leuk verslag..... Vooral niet vergeten na 30km te gaan eten....(hey dat rijmt?...)
God Forgives, I Don't

MarcT

Citaat van: SuzukiLimburg op 02 juni, 2010, 15:30:12
...mag ik vragen waarom je daar niet gewoon op eigen gelegenheid naar toe in plaats van de reis te boeken bij een organisatie.
Nou, dat zit zo: de leeftijd van tentjes en campings hebben wij wel gehad, dus we gingen wel voor de hotels. Scheelt ook een heleboel bagage natuurlijk.
De eerste keer hebben we getwijfeld:

1] gewoon gaan rijden en zelf iedere dag een slaapplaats zoeken
2] de hele reis zelf samenstellen en zelf hotels boeken
3] de hele reis via een reisbureau boeken

Optie 1 viel af. Ik heb geen zin om de hele dag al bezig te moeten zijn met "waar kunnen we slapen, en KUNNEN we uberhaupt ergens terecht ?"
Optie 2 viel af. Op de eerste plaats denk ik dat het niet goedkoper wordt als je het zelf doet (reisbureaus hebben meestal prijs/reserverings-afspraken), maar bovendien: Weet ik veel of dat hotelletje wel goed is ?  Zitten ze daar te wachten op motorrijders (kunnen de motoren binnen staan, enz) ?

Dus, de eerste keer voor de veilige optie 3 gekozen. Ook bij Horizon. Dat is ons zo goed bevallen, dat we dit eigenlijk ieder jaar doen. Ik ben niet zo kapot van de klantvriendelijkheid van Horizon, maar ik moet wel zeggen: de hotels die we gehad hebben waren geen vdValkjes. Meestal bestond onze kamer uit 2-3 ruimtes. Bijna altijd konden de motoren binnen staan, en qua eten...ik herheug me er NU al op !
Bovendien krijg je van de organisatie leuke routes om te rijden. Altijd leuk !
:yes6rs:
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

SuzukiLimburg

Ok, dat is een duidelijke uiteenzetting
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!