Hoofdmenu

Marlies

Gestart door Marlies, 27 oktober, 2005, 12:50:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlies

Hoi,

Wat een goed inititiatief zo'n Limburgs motorforum! Ik zal er vaak op neuzen en hier en daar ook wat toevoegen.  Bijdragen op technisch gebied hoef je van mij niet te verwachten, maar wanneer je iets wil weten over mooie wegen en leuke routes of campings in Noorwegen, Schotland IJsland of andere Europese landen, dan kun je me altijd mailen...
De reisverslagen Schotland, Roemenie en IJsland hebben in Moto73 gestaan. Daar ben ik best trots op!

Voor onze club (MTC Holland) zet ik ieder jaar een mooie tourrit uit in de Eiffel of de Ardennen. De route van vorig jaar (vanuit omgeving Dasburg) kan ik je wel mailen..

Zelf heb ik een oude R80G/S waarmee ik veel kilometers maak. Sinds kort heb ik er een Suzuki DR650 bij. Die laatste heb ik gekocht omdat we nóg een keer terug willen naar IJsland en daar geldt toch 'hoe lichter hoe leuker' (Je hoeft maar een excuus te hebben, nietwaar?)  
Binnenkort zal ik een foto van de motoren plaatsen. (Moet nog even uitvogelen hoe, want ik ben een nitwit op forum-gebied)

edit bij Busaberke: topic verplaatst van ledengalerij naar nieuwe gebruikers
url=http://www.mtcholland.nl][/url]Marlies '83 G/S PD, '90 DR650

Hakinnen

welkom hier Marlies.

:wink:

DeWitte

Welkom @MFL 8) (yes it's a Gs :mrgreen:) 008
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Hoi Marlies, welkom@MFL.
weer een dame erbij :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "Marlies"Hoi,

Wat een goed inititiatief zo'n Limburgs motorforum! Ik zal er vaak op neuzen en hier en daar ook wat toevoegen.  Bijdragen op technisch gebied hoef je van mij niet te verwachten, maar wanneer je iets wil weten over mooie wegen en leuke routes of campings in Noorwegen, Schotland IJsland of andere Europese landen, dan kun je me altijd mailen...
De reisverslagen Schotland, Roemenie en IJsland hebben in Moto73 gestaan. Daar ben ik best trots op!

Voor onze club (MTC Holland) zet ik ieder jaar een mooie tourrit uit in de Eiffel of de Ardennen. De route van vorig jaar (vanuit omgeving Dasburg) kan ik je wel mailen..

Zelf heb ik een oude R80G/S waarmee ik veel kilometers maak. Sinds kort heb ik er een Suzuki DR650 bij. Die laatste heb ik gekocht omdat we nóg een keer terug willen naar IJsland en daar geldt toch 'hoe lichter hoe leuker' (Je hoeft maar een excuus te hebben, nietwaar?)  
Binnenkort zal ik een foto van de motoren plaatsen. (Moet nog even uitvogelen hoe, want ik ben een nitwit op forum-gebied)

Bovenstaand is tegek en welkom ;)  :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil


Zwerver

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Busaberke

Welkom, Marlies!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Welkom op MFL Marlies..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Proud on the South  

Karin

Welkom Marlies, en je mag ook voor ons wel eens een route uitzetten  :wink:

AngelInMe

Welkom @ MFL Marlies ;) enjoy your stay!

@Nippon

Welkom @ MFL Zwerverin  :wink:

Rookie

Welkom @ MFL :D

TTigertje

It's all in the family.......bro and sis zwerver......welkom :lol:

'n scandinavië expert.....interessant :!:  :wink:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.