Wayne Gardner, MotoGP sucks

Gestart door DeWitte, 29 juni, 2010, 21:07:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wayne Gardner schrijft lekkere stukjes op zijn eigen website. Ging deze week over de MotoGP in Assen. Jazeker, dat circuit wat nu volgens de voormalige 500cc wereldkampioen een "bleke, zielloze versie van zichzelf" is. Hij herinnert zich zijn tijd, toen er nog meer dan 200.000 man naar het toen nog glorieuze Assen kwamen, in plaats van de 100.000 van nu. Ja meneer Vaessen, nog bedankt voor dat lege industrieterrein trouwens. Gardner gaat dan lekker verder over de 15 motoren op de grid, waarbij de twee overjarige testrijders en de Suzuki's lachwekkende veldvulling zijn. Over de MotoGP die door Dorna's wisselende regels om zeep is geholpen. Dan is het de beurt aan de rijders van nu, watjes die bij een pukkeltje op hun wang al niet meer volle bak gaan, in Wayne's gloriedagen was dat anders volgens The Man Himself. 

heeft Wayne gelijk volgens jou? het hele artikel vind je op > http://www.waynegardnerapproved.com.au./wr14.htm
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Wayne Gardner  :yawn:
Moet je Mick Doohan vragen over zijn landgenoot  :mrgreen:
Proud on the South  

Joep

Tsja, waatse d'r van vinjs is toet dao aan toe. Allein jaomer det d'r zich ein bietje taege sjprik.

Hae haolt eers aan det de MotoGP's noe lestiger te rieje zeen, dus mosse in topconditie zeen om 'm hel te kinne rieje wo? Dan mosse neet ein paar regels wiejer zitte det 't mèr mietjes zeen esse mit ein blessure neet meer veur in mit dreije mèr örges midden in. Waat dan bie ein veld van 15 man netuurlik al vlot is.

Busaberke

#3
Daar heb je weer zo iemand die denkt de aandacht op te kunnen eisen door alles in het negatieve te trekken.
Natuurlijk waren de circuits en GP's 20 jaar geleden veel spectaculairder , maar ook veel gevaarlijker en je moet het ook allemaal een beetje zien in de huidige tijdsgeest.
Het kan en mag tegenwoordig gewoonweg allemaal niet meer zo gevaarlijk zijn.

Ik vind het wel weer typisch dat het juist Gardner is die zich zo uit. Hij is één keer wereldkampioen geworden en na z'n carriere meteen uit beeld van de GP's verdwenen om zich zonder succes op het Australische autoracen te storten. (beste eindklassificering: 7e in 14 jaar tijd)
De meeste andere kampioenen uit zijn tijd (Spencer, Lawson, Rainey en Doohan) zijn minimaal 2 keer kampioen geweest, daarna heel vaak nog jaren met de GP racerij verbonden geweest, en die hoor je hier niet over.

Dus volgens mij is 'ie gewoon gefrustreerd en moet 'ie wat vaker naar de "shrink" i.p.v. z'n dagboek op internet te publiceren...  :jack:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009