Hallo mensen
bedankt voor de reacties. Ik ben inderdaad geen ITer maar ook geen stomme boer ( al zeg ik het zelf

)
Maar TT geeft op de site ook niet aan dat je een ITer moet zijn om nieuwe kaarten te installeren.
Ik heb dus een paar keer de helpdesk moeten bellen. maar helaas is deze bij TT maar bechikbaar op
maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 18.30 uur ( je krijgt wel binen 10 min iemand aan de lijn )
Dus als je normaal werkt kan dat natuurlijk een problem opleveren.

snappen ze dat daar niet
het updaten zelf verliep redelijk soepel ( al duurde het wel heeeeeeeeeeel lang )
maar vervolgens gaf de rider aan dat hij geen kaart kon vinden.
volgens de helpdesk moet daarna ook nog de aplicatie software geupdate worden.
En wonder boven wonder deed hij het toen wel.
Het vervelende is dat je voor de update uiteraard eerst moet betalen. en als het dan niet lukt kan je mooi naar je centjes fluiten. Dat staat natuurlijk weer in de kleine lettertjes in de voorwaarden
Al met Al vond ik het dus maar een heel gedoe dat heeeeeeel veel tijd kost.
