29, 30 en 31 juli even uitwaaien.....

Gestart door solar, 05 juli, 2010, 21:51:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

solar

Ha MFLers,

Ik ga hoogstwaarschijnlijk op bovenstaande data naar de eiffel en moezel. Ik doe dat met een route van That Motortours. Als ik de overnachtingen zelf zou regelen, scheelt dat zo weinig dat ik besluit deze route niet zelf uit te zoeken. Bovendien ben ik een ramp als het op topografie aankomt, (ben al tig keer met Rieu in New York geweest, en ik heb nog steeds een kaart nodig....) :oops: Ik weet uit ervaring dat de routes van That steeds de moeite waard zijn.

Maar..... alleen rijden is zo saai, wil ook wat leuke foto's maken enzo. Kan moeilijk van mezelf. Ik moet van Roger nog horen of de hotels beschikbaar zijn. Wie heeft er zin om dit tourtje ook te boeken? 2 overnachtingen, avondeten en ontbijt inclusief. Prijs ongeveer tussen de 170 en 190 euri......

Nou, ik hoor het wel. (heb net een nieuwe achterband en die moet ook op de zijkanten goed geschuurd zijn na deze dagen.)

Ruud Merx (op zijn 50 pk, maar niet bij te houden transalp) :D
Los mer jon!!!!

@Nippon

 :shock:

180€ voor 2 overnachtingen voor je alleen  :?

als ik 't zelf regel ben ik minder kwijt  :evil:  b.v in reil voor 2 personen 164€  :roll:

DeWitte

dat hotelletje in Treis Karden waar wij laatst waren kost 35,- PP incl ontbijt en is goed zat hoor. Kan je nog de routes van Roger rijden? Alleen al de griek in dezelfde straat loont de moeite. Routes kan ik desnoods ook nog leveren voor de dommetom :yes6rs: voor 1 pilsje :mrgreen:

http://www.hotel-brauer.de/de/start.html
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Uit jullie reacties zou ik haast opmaken dat That Motortours geen sponsor meer is  :-X

Het lijkt mij wel leuk om eens zo'n weekend in de Eiffel te gaan toeren, maar ik spaar mijn banden voor in september naar Italië te gaan.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

solar

Ha, goed punt, van die sponsoring..... Mann moos junne kunne...
Ook het avondten is erbij en ik weet uit ervaring dat ik op echt super stiurweggetjes kom.
In ieder geval heerlijk rijden.

Laat maar iets weten!

Jruss!!
Los mer jon!!!!