Terugactie Aprilia RSV Mille en Factory

Gestart door Gummi-Kuh, 27 oktober, 2005, 21:45:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gummi-Kuh

Aprilia start met onmiddellijke ingang een terugroepactie betreffende de RSV Mille en de Factory van bouwjaar 2005. Dit gebeurt omdat er in een aantal gevallen scheurvorming is geconstateerd in de achterbrug, meestal vlak voor de achteras. Tot op heden zijn er wereldwijd enkele gevallen bekend waar de scheurvorming is geconstateerd. Eerder bleken ook de modellen van bouwjaar eind 2003 en 2004 een dergelijk mankement te vertonen, maar nu kent dus ook modeljaar 2005 dit probleem. Aprilia heeft dan ook alle eigenaren een aangetekende brief gestuurd met de mededeling dat bij het eerstvolgende bezoek aan een Aprilia-dealer de achterbrug kosteloos uit voorzorg vervangen zal worden.

Mocht je recentelijk een tweedehands Aprilia RSV Mille of Factory gekocht hebben, kan je dus een aangetekende brief ontvangen. Mocht je nog geen brief ontvangen hebben en je hebt vragen hierover, kan je voor informatie terecht op het volgende nummer: 020-2036699 Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 12:00 en tussen 14:30 en 17:30
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Busaberke

:shock:

wordt je niet vrolijk van, alstie breekt ........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Sirkwietjuh

Hoor je de laatste tijd toch veel vaker lijkt mij.
Wellicht omdat er steeds andere legeringen gebruikt worden om het 'spul' maar zo licht mogelijk te maken.
Maar inderdaad je zult maar meemaken dat ie dus echt KRAK zegt  :oops:  :roll:
Fuck the system !!!

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

brit

Citaat van: "Sirkwietjuh"Hoor je de laatste tijd toch veel vaker lijkt mij.

inderdaad. er zijn ook al aantal subframes van r12gs'en gescheurd. de drang naar het steeds lichter maken gaat ten koste aan degelijkheid :?:

DeWitte

Citaat van: "brit"
Citaat van: "Sirkwietjuh"Hoor je de laatste tijd toch veel vaker lijkt mij.

inderdaad. er zijn ook al aantal subframes van r12gs'en gescheurd. de drang naar het steeds lichter maken gaat ten koste aan degelijkheid :?:

van jou wor je ook nie vrolijk Brit  :wink:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

brit

bah, zolang dergelijke zaken mij niet overkomen... begrijp me niet verkeerd: ik wens dergelijke zaken niemand doe met zijn motor.

mijn moto is nog steeds: 'hoe meer info, hoe beter...'. waarom? ik verwijs hiervoor graag naar het afgerukte zijpaneel op mijn r12gs. ik ben niet de eerste en heb ondertss al gelezen dat zij die dit reeds voorgehad hebben het euvel onder garantie hersteld zagen (wat ik eigenlijk maar normaal vindt). ik kan in dit geval steeds verwijzen naar die andere wanneer ik de dealer contacteer.