Hillclimbers dropping

Gestart door De Sjeng, 23 oktober, 2010, 20:10:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Wat:Hill Climbers Dropping
Wanneer:27 nov, 19:00
Locatie:Hillclimbers clubhome- Klimmen
Wie; iedereen

Dropping

Vanaf 19.00uur tot 20.30uur verzamelen in het Hill-Climbers clubhuis, vandaar uit word je in groepen naar de dropplaats vervoerd.
Vanaf de dropplaats via landwegen en bospaden terug naar het clubhuis met onderweg enkele leuke opdrachten,en een kennisquiz.
Bij terugkomst in het clubhuis staat de gratis soep met brood klaar en aansluitend een gezellig na-borrelen met prijsuitreiking.
Deelname : GRATIS EN VOOR IEDEREEN dus vraag ook je familie, vrienden, collega's e.d. om met je mee te gaan.
Inschrijven ( en info) vanaf nu tot zaterdag 20 november via : sjeng.hillbilly@gmail.com
Je kan je als groep inschrijven ( max. 10-12 per groep) of individueel, dan kun jij je in het clubhuis bij een groep voegen.

Beleeft uitnodigend : De Sjeng  Hill-Climbers Klimmen
God Forgives, I Don't

Mounty

Zeg...wie heeft er zin om als MFL groepje hieraan mee te doen ?..
ik wel  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Zat ik ook al aan te denken. Lijkt me best leuk. Moet ik dan mijn lederen hesje uit de kast halen of mag je ook zonder binnen?  :lol:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Citaat van: SuzukiLimburg op 23 oktober, 2010, 23:28:13
Zat ik ook al aan te denken. Lijkt me best leuk. Moet ik dan mijn lederen hesje uit de kast halen of mag je ook zonder binnen?  :lol:
Whaaaaaaaaa.......Dropping is just for fun.... voor mij part kom je poedel naakt kan de rest ook eens lachen :-X
God Forgives, I Don't

DeWitte

#4
ik wil ook wel mee doen (edit)
Kids kunnen gewoon mee?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 24 oktober, 2010, 09:09:58
Kids kunnen gewoon mee?

Why not?? als je groepje er geen probleem mee heeft.
God Forgives, I Don't

Timeeh

Zoals het er nu uitziet kunnen wij ook wel mee.

DeWitte

ik heb het iig op de kalender gezet, dus zover

Yzf_Ron+?
Suzuki-limburg+?
Timeeh+?
Dwars + mw dwars en ms dwarske

wie nog meer?
mss vooraf samen friete met frikandellen gaan eten?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ms. Timeeh gaat ook mee! En fliete vantevore ook geen probleem! :D

Mounty

Zal het hier eens in de groep gooien...of ik een, twee of alle drie de dames meeneem.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Moeten we alleen niet boven de 12 man uitkomen, anders moeten we de groep gaan opsplitsen. Da's altijd jammer, maar over het algemeen geldt natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

met hoeveel zijn we op dit moment?
ron met 4
rik met 2
tim met 2
ikke met 3

tussenstand 11?

Ron/Rik nemen jullie die "keutere" ook mee? :mrgreen: binden we die een pietschlamp op de bulles met ducktape :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

wij willen ook wel mee kijken of we dat dan wel in 1 groepje kunnen houden

er is maar 1 ding waar suus niet tegen kan misschien weet sjeng daar wel wat van en dat is geblinddoekt in een auto zitten daar word ze een beetje ziekjes van
KTM SMT 2011

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

En wat weet Sjeng van geblindoekte vrouwen in zijn auto?   :mrgreen:

Ik weet nog niet of ik die killer meeneem wat bij ons thuis rondloopt. Die is eigenlijk nog wat jong om zo'n wandeling te maken en dragen gaat me wat te ver  :?
Ik zal het sowieso eens met de vrouw overleggen, want die weet nog nergens van. Dus kan zijn dat ik alleen mee ga.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!