"Motor" camera

Gestart door Timeeh, 01 november, 2010, 16:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Niet helemaal offtopic maar toch!

Wie van jullie heeft een camera voor op de motor? Waar moet ik een beetje op letten als ik eentje ga kopen. Suggesties natuurlijk welkom.

DeWitte

eeh Timeeh, zullen we er 2 kopen? (ik wil er ook wel een, als de prijs beetje leuk is)
of mss nog meer? gezamenlijke inkoopactie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ja, ik vind het goed. Ligt er natuurlijk aan in welke prijsklasse jij denkt.
Heb net ergens anders gelezen dat ze op E-bay wel vaker staan voor een leuke prijs. Alleen ben ik niet zo'n ebay fan. Ik snap er niet veel van.
Jij meer ervaring in?!

SuzukiLimburg

Ik heb een tijdje geleden de MUVI gekocht en in italiƫ heeft deze op de motor gezeten. Ding kostte 50 Euro en heeft zijn geld al opgebracht.
Ik had hem aan de voorvork gemonteerd.

Mijn zwager had een camera zo groot als een sleutelhanger voor 25 Euro gekocht en op zijn helm geplakt. Echt hele goede en leuke beelden mee gemaakt.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

jup, i'm in...tenminste als de prijs van zo'n ding niet de pan uit rijst.. :mrgreen: Ik ben me al een hele tijd aan het bedenken omn een camera aan te schaffen. Ik hoef niet persee een HD. Gezamelijke inkoop kan best wel in prijs schelen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ik heb samen met Maddog ook zo'n MUVI gekocht.
Zelf nog niks ermee gedaan omdat mn motor al zo
ontzettend lang kapot is...

Damn nu ben ik weer depri  :?

Maar Maddog heeft er al wat mee geƫxperimenteerd
en is zeer te spreken over het resultaat.

@ Timmeeh:  E-bay is super simpel en heb ik niks
dan positieve ervaringen mee. Gewoon even aan
gaan zitten en een Paypall account aanmaken. Super
handig en de veiligste manier van online betalen.
Bent zelfs verzekerd als het artikel niet aan de
beschrijving voldoet.


Timeeh

Welke Muvi is dat wat jullie hebben? Zijn er een paar!  :lol:

SuzukiLimburg

Ik heb de Muvi Veho micro DV camcorder.
Zie hier een ploatje met wat tekst http://www.v-nix.nl/muvi-dv-camcorder
En op Youtube kun je er filmpjes van kijken als je er op zoekt.
Ik heb filmpjes van op een bewegende motor, met geluid (Wind  :?)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Net even een Paypal acount aangemaakt en een paar mailtjes naar wat Sjinezen gestuurd. Kijken wat ze kunnen doen. :D

Timeeh

Groot gedeelte van de reacties die ik terug heb gekregen is dat ze niet naar NL sturen ivm de douane.
Ff verder zoeken.

Suzuki-Limburg; hoe groot is die van jou?!  :naughty: :-X

DeWitte

Citaat van: Timeeh op 10 november, 2010, 11:15:10
Suzuki-Limburg; hoe groot is die van jou?!  :naughty: :-X

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Die Muvi is zo groot als een flinke USB stick  :yes6rs:

Joker

Ik heb in verband met mijn werk nogal wat ervaring met (bewakings) camera's
en ik heb me laatst ook eens verdiept in de zogenaamde action camera's
er is veel leuk speelgoed op de markt. Maar als je echt kwaliteit wilt
in die zin dat als je opgenomen beelden ook nog haarscherp zijn als je ze bekijkt op een behoorlijke tv
je toch naar een camera met HD kwaliteit moet
de enige die ik in die kwaliteit tegen kwam en waar ook goede recensies over te lezen waren
was de VHOLDR HD1080P   even googelen en je vind hem wel
Maar dn heb je het natuurlijk ook niet meer over 50 euro. wel een ding waar ook voldoende accesoires
voor te krijgen zijn. ( overigens ook veel in gebruik bij onze blauwe vrienden  :mrgreen: )
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Timeeh

Citaat van: Yvil op 10 november, 2010, 12:46:27
Die Muvi is zo groot als een flinke USB stick  :yes6rs:

Op Ebay staat vooral de mini. Die is inderdaad zo groot. Dan kan ik weer ff verder kieken.  :lol:

@Joker; ik wil klein beginnen. Was niet van plan ze op mn tv te gaan bekijken. Waarvoor ik m wel ga gebruiken... Geen id. Maar is leuk speelgoed!  :lol:

Mounty

idd...hoeft niet op tv...op de pc is goed genoeg en dan volstaat een gewone camera ook al..
Als het bevalt en er meer mee gedaan word kan nog altijd voor een duurdere en beter gekozen worden.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009