APK voor motoren zin of onzin

Gestart door DeWitte, 29 oktober, 2005, 08:39:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

#45
Citaat van: d'r Blieje op 27 september, 2007, 17:50:07
Citaat van: Dwars op 27 september, 2007, 17:45:35
Vanaf bepaalde bouwjaren zijn knippers echt wel verplicht hoor, net zoals spiegels (Links en rechts).  :yes6rs:

nummerplaat moet er geloof ik ook op  :mrgreen:

Yep, ff nagekeken: Na 31 dec. 1996 moet knipperen... (heb niet zo'n moderne fiets  :cry:)


klopt...ben eens met een 96 SRAD op rdw keuring geweest..zaten ook geen knipperlichten op.

overigens..ik denk dat het hele apk verhaal wederom "een storm in een glas water is" ..

het zal er imo niet van komen...


er roept weer eens iemand wat en half motorrijdend NL maakt zich er druk om..


DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 28 september, 2007, 12:18:40
Citaat van: d'r Blieje op 27 september, 2007, 17:50:07
Citaat van: Dwars op 27 september, 2007, 17:45:35
Vanaf bepaalde bouwjaren zijn knippers echt wel verplicht hoor, net zoals spiegels (Links en rechts).  :yes6rs:

nummerplaat moet er geloof ik ook op  :mrgreen:

Yep, ff nagekeken: Na 31 dec. 1996 moet knipperen... (heb niet zo'n moderne fiets  :cry:)


klopt...ben eens met een 96 SRAD op rdw keuring geweest..zaten ook geen knipperlichten op.

overigens..ik denk dat het hele apk verhaal wederom "een storm in een glas water is" ..

het zal er imo niet van komen...


er roept weer eens iemand wat en half motorrijdend NL maakt zich er druk om..



nou? :?

CiteerHet kabinet wil een verplichte jaarlijkse APK voor motoren,
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

CiteerIdee Cramer in de kast.
Minister Eurlings van Verkeer laat weten dat er voorlopig geen maatregelen in de maak zijn voor een APK voor motoren. Het idee voor een motor-APK werd onlangs gelanceerd door Eurlings collega Cramer van Milieu. In haar nieuwe begroting staat dat zij denkt aan een APK-check 'op de aanwezigheid van illegale, lawaaiige uitlaatsystemen bij auto's en motoren'.

Bron: AD 02-10-2007 

:worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars op 03 oktober, 2007, 21:08:44
CiteerIdee Cramer in de kast.
Minister Eurlings van Verkeer laat weten dat er voorlopig geen maatregelen in de maak zijn voor een APK voor motoren. Het idee voor een motor-APK werd onlangs gelanceerd door Eurlings collega Cramer van Milieu. In haar nieuwe begroting staat dat zij denkt aan een APK-check 'op de aanwezigheid van illegale, lawaaiige uitlaatsystemen bij auto's en motoren'.

Bron: AD 02-10-2007 

:worship-cool:

nou?

zuus ste..

geit neet gebeure..

:mrgreen:

B-Witch

Kon ook niet anders dan dat zo'n bezopen idee van een VROUW kwam :roll:
Op zo'n momenten zou ik wensen dat ik een plasser had :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Vaak hebben vrouwen heel goede ideeën. :-X
(soms zijn het domme praatjes :oops:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars op 04 oktober, 2007, 17:31:53
't was toch andersom? :mrgreen:

Domme ideën en goede praatjes ?...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Toch geen APK voor motoren

--------------------------------------------------------------------------------
Motorrijders kunnen opgelucht adem halen: er komt voor hun voertuig voorlopig geen verplichte APK.



Dat heeft minister Eurlings van Verkeer gisteren laten weten. Er zijn geen maatregelen in de maak, aldus zijn woordvoerster.

Het idee voor een motor-APK werd onlangs gelanceerd door Eurlings collega Cramer van Milieu. In haar nieuwe begroting staat dat zij denkt aan een APK-check 'op de aanwezigheid van illegale, lawaaiige uitlaatsystemen bij auto's en motoren'. Zo hoopt Cramer geluidsoverlast tegen te gaan.

Bron: www.ad.nl

Smells like rubber

DeWitte

eey Steefke, kijk eens naar boven in dit topic  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#56
Citaat van: Dwars op 05 oktober, 2007, 13:57:04
eey Steefke, kijk eens naar boven in dit topic  :yes6rs:

:oops: :oops: :oops: :-X :mrgreen:

kump omdat ich hem bie lay-out instellingen op "Toon meest recente berichten bovenaan" hub ingesteld :oops:
Smells like rubber