Hoofdmenu

30-10-2005 Eifelritje

Gestart door Rookie, 29 oktober, 2005, 18:44:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rookie

Mooi weer en nog niemand die gaat rijden?

Ik wil morgen een paar uurtjes in de eifel gaan rijden, iemand zin om mee te gaan?

Vertrektijd eventueel in overleg. Mijn planning is rond 10.00 uur.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Rookie"Mooi weer en nog niemand die gaat rijden?

Ik wil morgen een paar uurtjes in de eifel gaan rijden, iemand zin om mee te gaan?

Vertrektijd eventueel in overleg. Mijn planning is rond 10.00 uur.

Damn.....dat heb ik allang niet meer gehad. Vandaag kreeg ik toch z'on zin om te rijden...maar ja....helaas geen straatfiets meer.:( Ik was morgen meteen mee gegaan. Lekker raggen bij de Rursee.. 8)

DeWitte

onder voorbehoud 8)  kheb een feestje zodadelijk :wink:  dus ik beslis morgenvroeg of ik fit ben :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik moet mee van Ang.  :lol:

R-yen

vetrektijd mag van mij ook later hoor ;) en waar spreken we af? grensovergang bocholtz?

R-yen


Rookie

11.00 uur vertrekken bij de grensovergang Bocholtz it is!

Kom op mensen tis mooi weer of hebben we allemaal een kater?

CU

R-yen

Misschien hebben de anderen wel gedacht aan het verzetten van de tijd  :lol:  :oops:

Rookie

Nu snap ik het ook niet meer. :oops: Hoelaat 11.00 nieuwe tijd of 11.00 oude tijd? :?

Als niemand anders een beter idee heeft rijden we via Düren richting Heimbach.

DeWitte

ik ga nie mee, de mist is in me hoofd nog niet opgetrokken :cry: wellicht wel ff een rondje heuvelland wat later op de dag of vanavond.

veel plezier iig iedereen die rieje gaat en veilig thuis (want het zal druk worden op deze mooie dag)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen


Karin

Ik ga strakjes ook nog effe het heuvelland in duiken. Maar moet helaas ook nog eerst de tuin doen  :roll:  Veel plezier in de Eifel.

karz

Strak ook even baantje trekken. ook het heuvelland in denk ik.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.