Trip naar het 'Harleymood' treffen in Oostenrijk.

Gestart door HD4ever, 07 februari, 2011, 00:11:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Het staat al enkele jaren op mijn verlanglijstje, maar is er nog steeds niet van gekomen. Al twee jaar op rij hadden ze er veel regen, temperaturen van 5°C en sneeuw, dus heb ik gepast  :oops: Dit jaar moet het gaan lukken  :yes6rs:
Vandaag vond ik weer weer het oude filmpje uit 2008 op mijn server, en het blijft mooi om te zien.  emo Het is maar zo'n 900 km rijden, dus goed in 2 dagen te doen :yes6rs:
Klik op de foto om het HD filmpje te starten ( als alles goed gaat  :mrgreen: )


"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

WhAAAAAAAAAAAAAAA........ in de harleymood......Motor in begin(en einde) is alleen geen harley  :-X
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 07 februari, 2011, 11:57:48
WhAAAAAAAAAAAAAAA........ in de harleymood......Motor in begin(en einde) is alleen geen harley  :-X

Ik had al gezien dat dit geen HD was, maar hè... tis toch eine sjieke brommer neewoar? Niet zo eenkennig menke!!  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 07 februari, 2011, 18:06:25
Citaat van: De Sjeng op 07 februari, 2011, 11:57:48
WhAAAAAAAAAAAAAAA........ in de harleymood......Motor in begin(en einde) is alleen geen harley  :-X

Niet zo eenkennig menke!! 

ik ben niet eenkennig, als het maar 2 wielen heeft en een moter, dan vindt ik het geweldig.(heb zelfs veel lol op mijn Citta) Alleen als je een clip maakt voor een harley treffen, moet je geen kawasaki in de hoofdrol nemen.
God Forgives, I Don't

DeWitte

de makers wilden zeker zijn van een bedrijfszekere brommert?



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away