(neer) geflikkerd in maastricht

Gestart door Joepie1958, 07 februari, 2011, 17:27:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

nee, ik niet!!

CiteerTwee verdachten van inbraak opgepakt na achtervolging
politie

De politie heeft maandagmorgen in Maastricht twee mannen opgepakt die verdacht worden van een inbraak. Daarbij waren minimaal drie en mogelijk vier mensen betrokken. De mannen waren rond half zes bezig met een inbraak in een woning aan de Veliahof. Toen de politie arriveerde gingen de daders er op twee motoren vandoor.

Na een achtervolging waarbij hoge snelheden werden bereikt, ging één van de motorrrijders met bijrijder op de Annalaan onderuit. De mannen werden opgepakt. Een van hen ligt in het ziekenhuis, de ander zit vast. De andere motorrijder wist te ontkomen.
Meer informatie is op dit moment nog niet bekend.

Bron: L1

Ik kwam hier vanmorgen omstreeks 08.30 uur langs en toen stond een politie-fotograaf alles vast te leggen, in eerste instantie schrok in natuurlijk behoorlijk (motorrijder neer is nooit leuk) er lag een hoop spul en enkele fietsen verspreid over trottoir en weg, een paar helmen en een hoop gereedschap dat allemaal geel omcirkelt was voor de foto's.
Mijn collega op het werk vertelde even later dat, toen hij er om 5.40 uur langs kwam er een ambulance en een drietal politie-auto's stonden, toen ik even op de site van L1 keek werd me e.e.a. duidelijk, het waren boefjes :-X :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

In Heerlen ging het ook al mis


CiteerAgent rijdt motoragent aan in Heerlen

Een motoragent is maandagmiddag in Heerlen lichtgewond geraakt bij de achtervolging van een scooter.

De motoragent werd aangereden door een politieman in een burgerauto. De scooter werd op de Meezenbroekerweg achtervolgd door de politiemotor. De scooter ging daarbij onderuit, waarop de bestuurder daarvan er te voet vandoor ging. De motoragent zette zijn voertuig neer om de achtervolging voort te zetten, maar zag de auto met de andere agent over het hoofd. Nadat de agent uit de auto had gekeken hoe zijn collega er aan toe was, kon die alsnog de verdachte aanhouden. De scooterrijder werd achtervolgd omdat hij kentekenplaat rondreed. De politie gaat er van uit dat de scooter gestolen is.

Bron: L1
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 07 februari, 2011, 17:41:35
In Heerlen ging het ook al mis


Citeeromdat hij kentekenplaat rondreed.


:shock: Met of zonder ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

ik citeer, ik verzin het niet zelf :D maar ik DENK zonder kenteken (dan zou het gewoon een Belg kunnen zijn, maar dat weten ze in Heerlen natuurlijk niet) (en in Maastricht wel)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.