Beleving van het verkeer.

Gestart door rvs_gps, 30 oktober, 2005, 16:41:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rvs_gps

Interessant is het te hier lezen over de frustraties t.o.v andere weggebruikers. Welnu, sta dan hier eens bij stil: :idea:

Is het niet frapant hoe je je ergert aan die fietser die midden op de weg rijdt, als je aan komt gereden, terwijl je dat zelf vroeger ook deed en misschien wel nog doet.
En dat je als voetganger nog even oversteekt als er een auto aankomt gereden, (die moet maar niet zo hard rijden  :evil: )terwijl je zelf als chauffeur die voetganger verrot scheldt omdat hij nog vlug even oversteekt.(die kan toch wel even wachten :evil: ) En zo kan ik wel even doorgaan.
We bekijken het altijd vanuit een standpunt.

Schmetzke

Je moest de reacties van diverse voetgangers, fietsers en natuurlijk ook koekblikkers eens zien als we met 10 SM's (met open uitlaten) komen aan denderen :mrgreen:

De een steekt twee vingers in zijn oren, de ander wijst met een vinger naar zijn voorhoofd. Nog een ander staat te zwaaien als een gek of maakt een gebaar van, WTF doe jij nu  :?
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het wél kunnen waarderen en steken hun duim in de lucht. Waarna ze natuurlijk getrakteerd worden op een mooie wheely of stoppie  8)

Zelf probeer ik de medeweggebruiker te respecteren zoals m'n pa me dat ooit geleerd heeft. Als er paarden op de weg lopen draaien we meteen de gas dicht en passeren zo stil mogelijk. Je wint dan ook meteen een stukje respect van hun kant.

Geven en nemen imo....

rvs_gps

Schmetzke zei:

Als er paarden op de weg lopen draaien we meteen de gas dicht en passeren zo stil mogelijk. Je wint dan ook meteen een stukje respect van hun kant.  



:thumbsup: En zo werkt dat

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"
Zelf probeer ik de medeweggebruiker te respecteren zoals m'n pa me dat ooit geleerd heeft.
:thumbsup:

Als ik zie dat er kinderen op de fiets of gewoon te voet op de weg zijn, of bijv aan het spelen zijn aan de straatkant, hou ik ook altijd in, en rij ik evt. met een grote boog om ze heen. :yes6rs:
vind ik wel zo veilig, voor hun en ook voor mezelf.
kinderen zijn immers erg onverspelbaar, en vaak krijg je dan ook een leuke reaktie, van hunzelf of van de ouders die erbij zijn 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Conclusie

paarden respecteren en medemensen niet  :?
Proud on the South  

DeWitte

:laughing49so:

iig proberen rekening met elkaar te houden, toch???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"Je moest de reacties van diverse voetgangers, fietsers en natuurlijk ook koekblikkers eens zien als we met 10 SM's (met open uitlaten) komen aan denderen :mrgreen:

De een steekt twee vingers in zijn oren, de ander wijst met een vinger naar zijn voorhoofd. Nog een ander staat te zwaaien als een gek of maakt een gebaar van, WTF doe jij nu  :?
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het wél kunnen waarderen en steken hun duim in de lucht. Waarna ze natuurlijk getrakteerd worden op een mooie wheely of stoppie  8)

Zelf probeer ik de medeweggebruiker te respecteren zoals m'n pa me dat ooit geleerd heeft. Als er paarden op de weg lopen draaien we meteen de gas dicht en passeren zo stil mogelijk. Je wint dan ook meteen een stukje respect van hun kant.

Geven en nemen imo....

Als ik paarden zag ging bij mij de hendel ook meteen dicht. Maarrrrrrrrrrrr.........heb jij ooit een bedankje van de ruiter gekregen. Alleen maar norse gezichten gezien. Bah, wat een volk. :fuckyou: :fuckyou:

@Nippon

paarden horen in de wei, op stal of op m'n brood  :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "BoxerQ"paarden horen in de wei, op stal of op m'n brood  :wink:

Muahahaha... :D

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"Je moest de reacties van diverse voetgangers, fietsers en natuurlijk ook koekblikkers eens zien als we met 10 SM's (met open uitlaten) komen aan denderen :mrgreen:

De een steekt twee vingers in zijn oren, de ander wijst met een vinger naar zijn voorhoofd. Nog een ander staat te zwaaien als een gek of maakt een gebaar van, WTF doe jij nu  :?
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het wél kunnen waarderen en steken hun duim in de lucht. Waarna ze natuurlijk getrakteerd worden op een mooie wheely of stoppie  8)

Zelf probeer ik de medeweggebruiker te respecteren zoals m'n pa me dat ooit geleerd heeft. Als er paarden op de weg lopen draaien we meteen de gas dicht en passeren zo stil mogelijk. Je wint dan ook meteen een stukje respect van hun kant.

Geven en nemen imo....

Als ik paarden zag ging bij mij de hendel ook meteen dicht. Maarrrrrrrrrrrr.........heb jij ooit een bedankje van de ruiter gekregen. Alleen maar norse gezichten gezien. Bah, wat een volk. :fuckyou: :fuckyou:

Ja, dat hebben we zeker.  :thumbsup:

Iedereen zijn ding  :)

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"Conclusie

paarden respecteren en medemensen niet  :?

:banghead4rv:

Lezen is moeilijk he  :?

Citaat van: "Schmetzke"
Zelf probeer ik de medeweggebruiker te respecteren etc....

Dr. A.

Citaat van: "Schmetzke"
Zelf probeer ik de medeweggebruiker te respecteren etc....

:rofl:  :shutup:
otor Forum Limburg Ghost

AngelInMe

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Als ik paarden zag ging bij mij de hendel ook meteen dicht. Maarrrrrrrrrrrr.........heb jij ooit een bedankje van de ruiter gekregen. Alleen maar norse gezichten gezien. Bah, wat een volk. :fuckyou: :fuckyou:

Stank voor dank ja! Een grote hoop midden op de straat, dat krijg je ervoor terug :shock: kun je lekker over uitglijen...

Ik hou over het algemeen wel rekening met mn medeweggebruikers :roll: maar erger me er vaak genoeg ook aan in de auto en op de motor.

Maar goed ook wij fietsten met z'n 3en naast mekaar toen we naar school gingen...

Mounty

Ik erger me meer aan de wielrenners en de scooterrijders...
Lekker de weg in beslag nemen met de gedachte" ik mag toch op de weg, en het feit dat ik langzamer ben moet je maar voor lief nemen..blijf maar lekker achter me"

Met de motor kun je wel snel genoeg inhalen, maar als ik met koekblik ben...pfff

Geel en groen...

Het zelfde geld ook wel voor de toeristen hier in het heuvelland
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bakkertjedeeg

Citaat van: "FZ_Ron"Ik erger me meer aan de wielrenners

:stupid:

En vooral die met die Rabobank pakjes... :banghead4rv:  :banghead4rv:

Ik ga toch ook niet met een Repsol overal rijden.. 8)