Gezelli huisdieren topic

Gestart door DeWitte, 10 maart, 2011, 20:26:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

foto van onze nieuwe gebruikte zwarte labrador vanavond  :mrgreen:




echte foto's volgen ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 10 maart, 2011, 20:26:42
foto van onze nieuwe gebruikte zwarte labrador vanavond  :mrgreen:




echte foto's volgen ;)

Je moet de foto van een grotere afstand nemen, dan past de hele hond er op en niet alleen de linker achterkant van het bovenbeen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

#2
Ah, dan zal ik ook even een fotootje droppen van ons happertje:





Is natuurlijk alweer het dubbele in grootte als wat ie op de foto is. Groeit nu nhalve kg per week  :shock:

QuattroFrits

Lekker koppie dat moppie.  :mrgreen:

Leuk beestje en lijkt ook erg lief en speels.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

hiero een labrodor teef van nog geen 6 mnd via marktplaats :shock: :yes6rs: ik noem um "prozac" (google maar :mrgreen:) en de dames hier noemen haar "Rosa"
uitermate lief en rustig, maar nu nog zo stjom als stro :-X :yes6rs: moet nog veel leren, is wel al zindelijk. (hoe die vorige eigenaren toch op een paar maanden zo'n hond niks kunnen leren, verbaasde me, nu hier een paar dagen kent ie al een paar basiscommando's.  ;)


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Je moet zo'n hond gewoon de juiste commando's geven :D
ik roep die van ons altijd met het commando: kom je of kom je niet?, hij geeft zelf dan de juiste interpretatie aan de uitvoering  :oops:
Ook het commando zit, lig of blijf staan kent hij heel goed :yes6rs:
Zijn favoriete commando is echter:    SLAAP :yawn:

Veel plezier met je 4-benige vriend, een ideale gelegenheid om je vrouw bij slecht weer nog even naar buiten te sturen zodat fieffie nog even zijn plasje kan doen :) (of je bent natuurlijk zelf de l*l omdat niemand anders wil)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Whahaha, ik moet wel lachen met dit topic. Het kon hier bijna een hondenforum zijn. Opeens heeft iedereen een hond, zelfs diegenen die 3 maanden geleden nog tegen mij zeiden dat dat voorlopig absoluut geen optie was. Maar wel leuk!
Hier een foto die we gisteren van onze kleine keffer gemaakt hebben, ondertussen ruim 20 kilo. En hapt naar de baas  :mrgreen:

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Dan doe ik ook maar even mee. Als het goed is krijg ik vandaag mijn Mechelaartje. Piccies volgen

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 16 maart, 2011, 09:29:48
Whahaha, ik moet wel lachen met dit topic. Het kon hier bijna een hondenforum zijn. Opeens heeft iedereen een hond, zelfs diegenen die 3 maanden geleden nog tegen mij zeiden dat dat voorlopig absoluut geen optie was. Maar wel leuk!
Hier een foto die we gisteren van onze kleine keffer gemaakt hebben, ondertussen ruim 20 kilo. En hapt naar de baas  :mrgreen:


Hij wil gewoon zijn eigen handschoen terug.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

#10
Onze Mechelaar is ongeveer zoals de plasser van papa, één voor te plassen en één voor mama :mrgreen:

In huis is het de liefste hond, kleindochter kan bijna alles met hem doen.
Buiten is het een rekel die op alles en iedereen blaft en afvliegt, aan de riem trekt en andere rare dingen.
We zijn met 'm op cursus geweest, tijdens de introductie vertelde deze man dan ze principieel tegen castratie waren.
Na één beginnerscursus mochten we niet meer met 'm komen tenzij we hem lieten castreren :twisted:
Ik heb toen maar onvriendelijk afscheid genomen van deze dierenvriend :-X


bij de weg, we hadden ook nog een Bearded Collie, maar die hebben we een paar weken geleden
moeten laten inslapen, hij had last van dementie en begon soms zonder reden te bijten en andere rare dingen te doen  :( :(
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil


Suzuki-Babe

Dat is ook een mooie mechelaar!!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Wij zoeken voor onze rustige, kinderlieve en zindelijk Labrador teefje van dan ongeveer 10 maanden, een goed tehuis/oppasgezin als wij met vakantie zijn (1e weken van augustus) Dagen in overleg, vergoeding uiteraard ook. Wij zoeken geen pension maar bij mensen thuis. Graag serieuze reacties.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away