15, 16 en 17 Juli Bikes&Music 2011

Gestart door De Sjeng, 13 april, 2011, 10:55:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

BIKES&MUSIC FESTIVAL 2011

HILL-CLIMBERS 17 years on the road

Van 15 t/m 17 juli wordt de 15e editie van het Bikes & Music festival in het Zuid Limburgse  Klimmen gehouden. Bikes & Music is een festival met een open karakter. Het wordt bezocht door een breed publiek: van bikers, ongeacht welk merk en type ze rijden, tot muziek liefhebbers. En van  buurtgenoten die eens een festival sfeer willen proeven, tot motorrijders uit geheel europa die er een korte vakantie van maken. Dit gezien de ideale ligging tot bekende plaatsen als Valkenburg en Maastricht, en de korte afstand tot geweldige motorgebieden als Eifel en Ardennen.
Ons kampeerterrein (geen campers/caravans) gaat op vrijdag om 19.00uur open en tevens start dan de clubhuisparty met de rock formatie HISTORY-X.
Zaterdagochtend gaat dan ook de festivaltent open en is er in de middag ( ca 14.00u) voor de liefhebbers een gezamenlijke heuvelland-rideout, waarin wij u de mooiste stukjes zuid limburg laten zien.
Ook dit jaar staan er weer meerdere superbands verspreid over 2 dagen op het podium, o.a.WHITE FLOOD BROTHERS, GAZOLINE,  en de topformatie: KOYL. En er is een verrassende midnight-special... amusement gegarandeerd!!!

De zondag zoals vanouds:... ENTREE VRIJ!! En naast ALLE merken motoren worden er nu ook US CUSTOM CARS, en classic cars toegelaten op het festivalterrein en staat ook onze BIKERMARKET in het teken van AL-AMERICAN-SUNDAY. De bands op het podium zijn achtereenvolgens:EL PERRO, UPLIFT, LUKAZZ en SLIPDRESS als afsluiter van ons festival.


BIKES&MUSIC 2011  IS WEDEROM ZEKER DE MOEITE WAARD!!!

Voor overige info check: WWW.HILLCLIMBERS.NL


God Forgives, I Don't

HD4ever

Miljaar, da's een mooi programma! Vrijwel alle bands op de flyer heb ik al live zien optreden en het zijn allemaal kanjers. :woohoo:
Count me in!!!!  :yes6rs: Dat wordt weer net als vorig jaar een klasse feestje (tot in de late uurtjes  !! ) :headbang:

http://www.youtube.com/watch?v=VUNzcHTSnqQ
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

We zijn al jaren trouwe bezoekers van dit geweldige evenement  :yes6rs:
En we hebben het ook dit jaar weer in onze agenda gezet.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

#3
hier nog eens dan, bij redelijk weer, Zondag nog meer MFL-ers daaro?

edit, hoe laat is die Ride out zaterdag?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#4
Citaat van: De Witte op 13 juli, 2011, 19:30:16
Zondag nog meer MFL-ers daaro?

Ik!! zowiezo, hdforever en joker komen ook regelmatig over de vloer.

Ride out is tegen 14.00u (mits rijdbaar weer) een kort ritje heuveland. Om die hollanders eens te laten zien hoe mooi ons limburg is (in de regen)
God Forgives, I Don't

Joker

 Ik moet het dit jaar helaas leten afweten ( voor het eerst sinds jaren )
Ik heb verplichtingen waar ik echt niet om heen kan. en dat is balen grrrrrrrrrr
Ik wens jullie een succesvol en bovenal gezellig weekend toe
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Gisteravond dan met wat volk 'Bikes & Music' bezocht. De voortdurende regen werd ruimschoots goedgemaakt door de optredens van de beide bands die ik zag. Het sublieme gitaarwerk van WFB en de geweldige zangeres van Gazoline brachten de sfeer er goed in. Tegen 21:00 uur liep de grote feestent lekker vol en tegen 23:00 uur een 'vuurwerk' stripshow show op de buhne, waarvan ik dacht dat de tent ook nog in de fik ging.  :mrgreen:
Veel motorvolk was aanwezig om weer even bij te kletsen en een lekker biertje te pakken. Zoals altijd weer een relaxt sfeertje in Klimmen.  :headbang:
Complimentje weer aan de organisatie !   :worship-cool:

grtz HD4ever  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"