Husqvarna bouwt 900 cc motor

Gestart door DeWitte, 10 mei, 2011, 09:18:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

#15
Daar worden ze ook niet voor gemaakt
tis de bedoeling dat je 'm op de oprit zet,vooral met mooi weer  :lol:
je laat de garage open, belt wat vrienden
zodat zij je met een kinderlijke belangstelling de hemel in prijzen met deze topper
je gaat je 't alfa mannetje van de groep voelen, je mag je zowaar voortplanten  :schater:
na een maand zijn ze je zat en dan ruil je de brommer in voor iets nieuws en dan begint 't weer opnieuw  ???




HD4ever

Citaat van: Joker op 04 januari, 2013, 15:16:54
Kan me eens iemand uitleggen wat zo'n ontwerper bezielt ?
je kan nog geen zondagmorgen gaan touren of je moet tussendoor nieuwe peut kopen
en als je naar Oostenrijk wilt dan trek maar 4 dagen uit voor de heen en terug reis
idioot toch ?!

Je koopt zo'n brommertje toch ook niet voor weekendtrips of een motorvakantie? Dat spul is net bruikbaar om weer voor de 25e keer in het seizoen door de Eifel te gaan karren. Een motor zonder bagage mogelijkheid of waarmee je niet op een tank 250 km ver komt is gewoon waardeloos !  :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

is wel erg beperkt deze "conclusie" en daar doe je veel motorrijders imo mee te kort.  :yes6rs: Wat voor jou motorrijden in houdt hoeft dat voor een ander toch niet te zijn? Komop zeg, klinkt zelfs beetje vastgeroest?  :-X De een op een HD, de ander op een racer en weer een ander op een crossert door de pratsch. En dat is goed zo :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

Ik vind het een leuke motor hoor! Als ik het geld had zou ik hem zo aanschaffen...
2 wheel madness

Gassie

Je moet op een motor vooral plezier hebben en de een heeft dat op een HD en de andere OP een husq
dat de ene iets vaker moet tanken dan de ander maakt toch niet uit ik rij iig nooit mijn tank zo leeg dat ik echt een tankstation moet gaan opzoeken.
en in jouw ogen is een hornet dus ook geen motor want als ik ga rijden in de eifel of de ardennen haal ik nooit 250 km met mijn 16 liter tank en toch gaan er genoeg mensen met een hornet op vakantie 
KTM SMT 2011

Joker

Citaat van: DeWitte op 05 januari, 2013, 16:16:26
is wel erg beperkt deze "conclusie" en daar doe je veel motorrijders imo mee te kort.  :yes6rs: Wat voor jou motorrijden in houdt hoeft dat voor een ander toch niet te zijn? Komop zeg, klinkt zelfs beetje vastgeroest?  :-X De een op een HD, de ander op een racer en weer een ander op een crossert door de pratsch. En dat is goed zo :whipping:

En daarom is het goed dat iedereen er een ongezouten mening op mag geven, toch ?
Ik vind het niet eens zo'n lelijk of gek ding,  integendeel.
maar die beperkte actieradius vind ik dan weer niks.
daarom vroeg ik me af zou iemand van de aankoop afzien als de tankinhoud 5 liter groter was
geweest ? en zou dat dan zoveel hebben afgedaan aan het uiterlijk ? ik denk van niet . En daarom snap ik het niet.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.