Maaskantje, het da's mooi kut jonge, tripje?

Gestart door DeWitte, 01 juni, 2011, 09:06:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte


wie gaat er mee naar Maaskantje, tripke binnendoor naar de friture van Maaskantje aan de pilotenstraat in Den Dungen (Maaskantje) een broodje bakpao scoren?



broodje bakpao in de frituur met een bounty d'rbij jonge da hoo't nie!!! zelfs gratje vond 't niks verrekte kut!!! :schater:







a.s vrijdag iemand tijd? :cool: :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

nou en jonge? tenminste tempo da gij volgen kunt. :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

we kunnen ook een andere dag bij weinig animo jonge
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

Herr Tod

Ik heb de komende dagen gereserveerd om te hobby'en aan mijn voertuigen... helaas.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

moet nog kijken hoever ik kom met het terras,maar ben bang dat ik dat niet red voor vrijdag...was hard aan vervanging toe jonguh.. :yes6rs:
is die keet zondag nie open dan
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

zal zeker op zondag open zijn, alleen kan ik dan niet. Ik denk dat ik sowieso eens ga kijken/verkennen zeg maar morgen. Wil nog iemand aansluiten?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Nog geweest vandaag? Ik had in ieder geval andere plannen dus kon niet mee.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

nee, ben niet geweest. Kwam iemand voor de jolf kijken. Binnenkort een nieuwe poging om ri Maaskantje te koetschen. Wie heeft er interesse en op welke dag??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Heb wel intertesse Jonguh, zeg maar eens wanneer verrekte koekwous.

DeWitte

ik kan pas weer vanaf zat 25 juni. Voorlopig helemaal volgeboekt helaas. :roll:

Alternatief eerder> op een avond? beetje bijtijds vertrekken (uiterlijk 17uur?) en daar in Maaskantje een frietje oorlog score jonguhs (hoeven we geen spruiten thuis te eten :twisted:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away