Planking @ MFL, wie durft?

Gestart door DeWitte, 05 juni, 2011, 17:38:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Die rages. Eerst was er de hoelahoep, toen Flippo's en knikkeren, Wuppies en Pacman, vervolgens Pokemon, beatmuziek, Furby's, Bakugan en nu #planking :lol:


volgens Wikipedia
CiteerPlanking (ook wel The Lying Down Game of planken) is een internetmeme en -rage waarbij men op de buik zo gestrekt mogelijk roerloos op de grond gaat liggen, met de armen langs het lichaam en het hoofd richting de grond. Om vervolgens letterlijk als een plank doodstil te blijven liggen. Men laat zich in die positie fotograferen en deze foto wordt via sociaalnetwerksites verspreid.

HerkomstDe Facebookpagina The Lying Down Game werd in 2006 opgericht. Vanaf 2009 werd in Australië ook de term planking gebruikt en werd een rage rond 2011. De publiciteit over een dodelijk planking-ongeval deed het aantal deelnemers nog stijgen. De grootste 'plankpagina' op Facebook telt meer dan 200.000 leden en groeit nog elke dag.

GevaarPlanking is in principe ongevaarlijk maar deelnemers willen graag opvallen door te planken op vreemde of (quasi) gevaarlijke plekken, zoals de openbare weg of hoge gebouwen. Daarbij is één dode gevallen: op 15 mei 2011 viel de 20-jarige Australiër Acton Beale van de richel van een balkon op de zevende etage.




dus nu ook @ MFL, een mooi voorbeeld hierboven, maar wie volgt er hiero @MFL op zijn eigen brommert? :yes6rs:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

nou hub :worship-cool: ga je  gang vind het zelf maar bleut  :yes6rs:
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Moet je eens naar een strand gaan met goed weer, liggen honderden van die figuren.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

... ben niet zo'n kuddedier die andere na wil doen. maar soms zitten er leuke dingen tussen die ik wel zelf ook leuk vind, dan doe ik er wel aan mee.
Ik zie het nut niet zo van dat Planking en eigenlijk ben ik het eens met Gassie maar och...voor de fun wil ik wel eens een leuke planking pose maken en hier posten  :mrgreen: zal eens wat bedenken :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

 :? Kheb wel wat zinnigers te doen ...
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

kwestie van wachten, dan komen we allemaal tussen 6 plankjes :oops:

btw, doe mij maar een kartonnen doos, kost ook minder energie in de oven :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: Busaberke op 06 juni, 2011, 14:00:28
:? Kheb wel wat zinnigers te doen ...

daar moet je mee uit kijken, daar gaat een hoop vrije tijd in zitten :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Alez Hub, geef es het goede voorbeeld ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

als ik voor ga, ga jij en de rest me na dan??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 07 juni, 2011, 09:39:06
als ik voor ga, ga jij en de rest me na dan??

Oké, ga jij maar op de grond liggen, gooi ik er zand over.  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 07 juni, 2011, 09:39:06
als ik voor ga, ga jij en de rest me na dan??

Als ik bij de rest hoor, kun je dat helemaal vergeten.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

ik doe alleen mee als gelijkertijd gesandwitch word door 2 mooie dames  :mrgreen:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: Steefke™ op 10 juni, 2011, 21:02:17
ik doe alleen mee als gelijkertijd gesandwitch word door 2 mooie dames  :mrgreen:

ik kan wel wat (mooie..ahum..) dames regelen voor je  :mrgreen: maar das meer een hamburger dan een sandwich...sommige vinden dat lekkerderder :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: YZF_Ron op 10 juni, 2011, 23:40:28
Citaat van: Steefke™ op 10 juni, 2011, 21:02:17
ik doe alleen mee als gelijkertijd gesandwitch word door 2 mooie dames  :mrgreen:

ik kan wel wat (mooie..ahum..) dames regelen voor je  :mrgreen: maar das meer een hamburger dan een sandwich...sommige vinden dat lekkerderder :mrgreen:

Met veel saus zeker  :schater:
Smells like rubber

DeWitte

nieuw  :lol: "Batmanning"

Bij deze stunt hang je op je kop aan je voeten aan een hek, een muurtje, een standbeeld of een plafond. Net als Batman, meldt The Telegraph.
Een groep Amerikaanse studenten aan de Purdue University, de Batman Boilers, hoopt hiermee de populariteit van 'planking' te overtreffen.

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away