Durbuy (Route volle gaas du Ardennes) 3e poging

Gestart door DeWitte, 03 juli, 2011, 08:35:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

In het kader van bekijk de wereld eens vanaf je brommert :cool: Ga ik zaterdag de 10e de 16e (bij redelijk weer) nog eens het stalen ros de sporen geven ri en omstreken Durbuy (B)
Mooie stuurwegen (wel niet allemaal evenmooi asfalt dus hou daar rekening mee) en zeer mooie omgeving van en naar Durbuy (kleinste stadje vd wereld meen ik)



Dus zaterdag 16 juli (rond) 10:00uur vertrek,
Verzamelen tankstation Wittem

geschatte afstand 250 km
geschatte thuis komst, tussen 15-16:00uur

Vul aan als je mee gaat

- De Witte
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

#1
Citaat van: De Witte op 03 juli, 2011, 08:35:38
Vul aan als je mee gaat

- De Witte
- Bianca


Wel even datum veranderen.. zaterdag is het de 9de!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

een klein stukje rij ik wel mee....tot een uur of 15.30/16.00, dan linea recta naar huis
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

wie wel? meld je ff hier zodat we weten of we op iemand moeten wachten?

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Jammer... zou graag willen, maar zit er voorlopig niet in  :?
En wat dat asfalt betreft, dat vind ik nog reuze meevallen. Ik heb in Duitsland slechtere stukken gereden.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

zet me maar ovb laat zaterdag wel definitief weten of ik meega
KTM SMT 2011

DeWitte

morgenvroeg zou het wat regenen en naar de middag toe klaart het op ri zuiden

dus laat je niet afschrikken

be there :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

14:00 tankstation Wittem , I'll be there.


DeWitte

jammer van het weer, halverwege zijn we moeten omdraaien. Wellicht volgende week zaterdag een nieuwe poging? Voorstel> dan gelijk om 9 of 10uur vertrekken???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Volgende week ben ik wel in Durbuy, maar niet met de motor  :-X

Mounty

Citaat van: De Witte op 09 juli, 2011, 18:50:43
jammer van het weer, halverwege zijn we moeten omdraaien. Wellicht volgende week zaterdag een nieuwe poging? Voorstel> dan gelijk om 9 of 10uur vertrekken???

het was bij ons om kwart voor twee nog aan het regenen en de radar gaf nog meer regen aan...dus ben ik niet meegegaan.
Helaas kan ik volgende week zeker niet mee..storingsdienst. :cry:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Topic titel aangepast>

Dus zaterdag de 16e (bij redelijk weer) nog eens het stalen ros de sporen geven ri en omstreken Durbuy (B)
Mooie stuurwegen (wel niet allemaal evenmooi asfalt dus hou daar rekening mee) en zeer mooie omgeving van en naar Durbuy (kleinste stadje vd wereld meen ik, volgens Bianca kleinste stadskern? tsja en vrouwen weten nu eenmaal alles beter :yes6rs: :mrgreen:)

Dus zaterdag 16 juli (rond) 10:00uur vertrek,
Verzamelen tankstation Wittem

geschatte afstand 250 km
geschatte thuis komst, tussen 15-16:00uur

Vul aan als je mee gaat

- De Witte
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca