Reis enduro's

Gestart door DeWitte, 01 november, 2005, 17:43:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Beter bekend als all-roads 8) Wie is je Favo onder deze alleskunners?, althans zo beweren de berijders ons wijs te maken  :oops: ??

KLV 1000


V-Strom 1000


950 Adventure


Tiger


Gs 1200
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Heb natuurlijk totaal geen ervaring op deze motoren. Maar als ik zou mogen kiezen dan zou ik op het uiterlijk afgaan dus dan wordt het de Tiger of de GS1200 ....die laatste vind ik toch ook wel mooi hoe langer ik er naar kijk. Dus mijn stem gaat naar de GS. :lol:

B-Witch

moet het toegeven de GS is idd de mooiste van het stel, :roll:
de rest is ronduit lelijk :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"moet het toegeven de GS is idd de mooiste van het stel, :roll:
de rest is ronduit lelijk :?


:stupid:

:banghead4rv:  :guns:
Proud on the South  

DeWitte

Als Gs liefhebber voor mij ook een Gs uiteraard; alleen van de standaard kleuren, pisblauw en sinterklaasrood is voor mij dan de mandarin (geel) de enige aanvaardbare kleur



qua kleurstelling is de KLV 1000 (die in feite een V-strom met andere stickers is) in het oranje-zwart ook niet echt vies en zeker mooier dan alle v-strom kleuren.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

nondeju deze lieverd was ik buiten de Aprilia ook vergeten :oops: sorry

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

De KTM!

absoluut de stoerste van het stel!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Citaat van: "Busaberke"De KTM!

absoluut de stoerste van het stel!


In mijn ogen lelijkste  :?
Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Busaberke"De KTM!

absoluut de stoerste van het stel!


In mijn ogen lelijkste  :?

Tjah ......... ik houd niet zo van hangtieten en uitgezakte wangen  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gieskes

Das nog es een polleke zeg, 2 dezelfde motoren, een Suzuki en een oranje Kawa  :oops:

Zoals je al schreef, dees was je vergeten....

Aprilia Caponord Rally Raid

of

iets gewoner;
De ETV 1000 Caponord


Toch niks mis mee??? De Rally Raid zou bovenaan mijn lijstje pronken.

Terug naar de poll om te kiezen....moeilijk, althans gemakkelijk is dat de jappen afvallen. Wat hebben we nog over?? Een duitser, een oostenrijker en een italiaan, beetje als een mengeling van sauerkraut mit schnitzel und tagliatella  :?

En verrek, er is er ook nog ene bij van over het water...betekent dat we ook nog worstjes bij het ontbijt krijgen... :shock:

Wat te kiezen....ik zou geen van allen kiezen om te touren maar voor het Allroadgehalte?? De KTM!!
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

rvs_gps


DeWitte

Citaat van: "rvs_gps"Waar is GS1150 ADV :cry:

te koop :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

KTM 950 gestemd.

niet persee omdat ie beter is dan de beemer maar omdat ik me er lekkerder mee voelde dan met de beemer. loopt bovendien teringhard zo'n KTM

de rest van de fietskes?   nuh.............

heb es met zo'n KLV gereden , het blok is o.k , zwaar o.k zelfs maar het hok stuurt werkelijk voor geen meter. topzwaar bovendien

edit: oja, zo'n varadero rijdt ook wel fijn (als je op vakantie rijdt)

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"Als Gs liefhebber voor mij ook een Gs uiteraard; alleen van de standaard kleuren, pisblauw en sinterklaasrood is voor mij dan de mandarin (geel) de enige aanvaardbare kleur

Toen je op die leenmotor reed, volgens mij precies dezelfde als op je foto, zei je "Jah... dat vujt lekker mer ich ving hem liejlik :?' :oops: Dat wordt eerst schuren en spuiten en dan pas rijden :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: