Hoofdmenu

Buffels

Gestart door DeWitte, 01 november, 2005, 18:20:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

de populairste toer-buffels dan??? met cardan uiteraard of kun je kettingfietsen ook volwaardige reis-moto's noemen en zo ja welke ben ik dan vergeten????? :twisted:

FJR 1300 met afstand de snelste 8)


RT 1200 de BoXer :wink:

STX 1300 de Pan-European :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

dat ding heeft toch een ketting nietwaar??? :shock: mag dat??? als buffel dan he motzy??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"dat ding heeft toch een ketting nietwaar??? :shock: mag dat??? als buffel dan he motzy??


Jij bent verantwoordelijk voor tour buffels
Proud on the South  

DeWitte

van mij mag ie hoor, daar nie van :wink: ik vraag alleen kan dat een toer-buffel met ketting???? is toch onpraktisch :cry: of nie......... :?:  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"van mij mag ie hoor, daar nie van :wink: ik vraag alleen kan dat een toer-buffel met ketting???? is toch onpraktisch :cry: of nie......... :?:  :?:

Een ketting kan best!
Gewoon een kwestie van er regelmatig een beetje aandacht aan geven.

annyhow:
doetumijmaardeFJR1300endanliefstinhetblauw.

De rest is is ontworpen door mensen die onder invloed waren o.i.d.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

de FJR is de mooiste van het stel, puur op de looks gelet :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gieskes

FJR voor mij....een aantal weken geleden in vlakbij Munchen eentje gaan halen en terug gereden en t beviel me erg goed, veel power, veel snelheid met heel veel rijdersgemak en -comfort auf die Autobahn.

ik vond het wel apart om met die dikke bak op de linkerbaan alles opzij te kunnen duwen qua snelheid, verbaasde me echt positief  :thumbsup:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

FJR absoluut de snelste van ut gezelschap; onderschat echter de STX 1300 Pan European niet; z'n voorganger de ST 1100 heb ik 18 maanden gehad en in die tijd er dik 40 dzd km's mee geklokt (elke dag alleen al 125 km woon werk) en nog div lange reizen mee gedaan;

als die STX beter loopt dan de ST een hele fijne reismotor, goede bescherming (achter die ruit kan je een sigaar opsteken), dat V4 blok loopt als een zonnetje en niet kapot te krijgen 8) welliswaar een beetje Honda-saai, maar toch een betrouwbare reis-buffel imo :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen


Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

DeWitte

1200Rt by Wunderlich.de :? nicht mein geschmack :cry:

[/
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away