Hillclimbers dropping 19 november

Gestart door De Sjeng, 27 september, 2011, 09:46:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

De Sjeng

Wat:Hill Climbers Dropping
Wanneer:19 nov, 19:00
Locatie:Hillclimbers clubhome- Klimmen
Wie; iedereen

Dropping

Vanaf 19.00uur tot 20.30uur verzamelen in het Hill-Climbers clubhuis, vandaar uit word je in groepen naar de dropplaats vervoerd.
Vanaf de dropplaats via landwegen en bospaden terug naar het clubhuis met onderweg enkele leuke opdrachten,en een kennisquiz.
Bij terugkomst in het clubhuis staat de gratis soep met brood klaar en aansluitend een gezellig na-borrelen met prijsuitreiking.
Deelname : GRATIS EN VOOR IEDEREEN dus vraag ook je familie, vrienden, collega's e.d. om met je mee te gaan.
Inschrijven ( en info) vanaf nu via : sjeng.hillbilly@gmail.com
Je kan je als groep inschrijven ( max. 10-12 per groep) of individueel, dan kun jij je in het clubhuis bij een groep voegen.

Beleeft uitnodigend : De Sjeng  Hill-Climbers Klimmen
God Forgives, I Don't

DeWitte

19 nov, werd ik fijntjes door mijn vrouw aan herinnerd :oops: treed mijn dochter af als carnavalsprinses bij Cv de Osskes, kan en wil ik uiteraard niet missen. :cool:

Maar echt jammer dat ik niet mee kan wandelen. Hoop wel dat er een delegatie van MFL ri klimmen gaat om onze 2e plaats van vorig jaar te verdedigen? :cool: aanmelden mannen/vrouwen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

We moeten volgens mij die tweede prijs van vorig jaar nog ophalen, 20 consumptiebonnen of zoiets.  :lol:
Het was toen leuk en gezellig en echt wel voor herhaling vatbaar.  :yes6rs:
En hopelijk weer goed weer.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

 :mrgreen: zie het anderr topic hierover....of zullen we ze maar samenvoegen ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

idd...het andere ging feitelijk over de dropping in 2010 en is inmiddels op slot gegooid. ;)
Dus hier ook ff:  :mrgreen:

Ik probeer ook weer mee te gaan...met kids en neefjes evt.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Als het kan ga ik/we wel weer mee, want vorig jaar was het erg leuk, maar we hebben nu een kleintje waar we rekening mee moeten houden.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Ik wil ook wel weer mee. Was een leuke avond!

De Sjeng



En, en, en al concrete plannen...... :mrgreen:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Eens even afwachten wat de rest doet.  :lol:
Alleen is er geen lol aan, we moeten wel met een paar man/vrouwen zijn voor de gezelligheid.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Nou, ik wil absoluut komen met mijn twee dochters en een of twee neefjes....mischien komt zelfs Rossi mee.. :mrgreen:
eej, kom op mannuh...ik hoef toch niet alleen te lopen wah..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 14 november, 2011, 18:05:14
Nou, ik wil absoluut komen met mijn twee dochters en een of twee neefjes....mischien komt zelfs Rossi mee.. :mrgreen:
eej, kom op mannuh...ik hoef toch niet alleen te lopen wah..

:shock: Wat ziet mijn lodderig oog, een nieuwe op het forum, hallo welkom Ro. eh, Mounty.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 27 september, 2011, 09:46:13
Bij terugkomst in het clubhuis staat de gratis soep met brood klaar en aansluitend een gezellig na-borrelen met prijsuitreiking.

Wellicht mogen de 'ouderen' het wandelen overslaan en gelijk starten met het na-borrelen?  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

zeg, wie komt er nu naar de dropping ?? en hoelaat treffen we ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009