Hoe beveilig jij je gouden kalf?

Gestart door DeWitte, 02 november, 2005, 15:22:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Buiten stuurslot, een ketting en een schijfremslot (nw kryptonite) op de mijne geen alarm oid. Let er wel op waar ik um stal en aan vasthang. Laat um ook meestal niet uit het oog :? helaas

Thuis heb ik nog een paar extra gadgets, maar die ga ik nie vertellen; d'r feind hört mit :?

hoe doe jij ut? beveiligen dus van je moto????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Buiten stuurslot, een schijfrem en een kettingslot (nw kryptonite) op de mijne geen alarm oid. Let er wel op waar ik um stal en aan vasthang. Laat um ook meestal niet uit het oog :? helaas

Thuis heb ik nog een paar extra gadgets, maar die ga ik nie vertellen; d'r feind hört mit :?

hoe doe jij ut? beveiligen dus van je moto????

huh, dacht dat je cardan had????  :?  :?

anyway, ik gebruik ook mn kettingslot van 1 mtr lang, kan ik m dus makkelijk ergens aan vasthangen en een schijfremslot, sinds verleden week (diefstalpoging) toch serieus aant denken om er een alarm op te laten zetten (al is t maar dat ik t hoor dat er iemand met zn violen aanzit)  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

stuurslot... en als ik bijv in heerlen of M'tricht ben, of erges anders waar ik t niet zo vertrouw mn schijfremslot.

komop hey, wie jat dr nou n gs... :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

je kunt er zoveel sloten eraan hangen wat je wilt  :wink: als die rukkers de tijd hebben dan jatten ze alles  :!:

het maakt ook niet uit hoe dik die ketting is  :?:  met een volle accu slijp ik alles door  :oops:

alleen stuurslot is dus nooit voldoende (hé zwerver) :roll: ook niet ff  :twisted:

karz

Dat ga ik echt niet hier neerschrijven...
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

alaskan4x4

Thuis heb ik 2 andere kalven om erop te letten, en onderweg tsja, de gebruikelijke sloten en proberen om um in het zicht te houden...  :roll:

Desmo-devil

Ik bescherm mijn heilige koe met een goede verzekering.
Als ze  de fiets willen meenemen nemen ze hem toch mee.
Ik gooi er een slot omheen en ga doen wat ik moet doen.
Ik weiger om verkrampt in de buurt van mijn motor te blijven rondlopen omdat anderen niet van mijn spullen af kunnen blijven.
Echter ooit hoop ik er nog een op heterdaad te betrappen en dan...

Herr Tod

Ik hang er een foto aan van mijn collega Marinko de Rus met de tekst 'I'm watching you, comrad' :nana9oi:

Ik parkeer de motor altijd op een 'veilige' plek als ik hem niet kan zien.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

tot nu toe met stuurslotje...moet nog een remschijfslotje of dergelijk gaan halen....maar wie "klauwt" er nu een FZ uit 89... :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Sirkwietjuh

Citaat van: "FZ_Ron"tot nu toe met stuurslotje...moet nog een remschijfslotje of dergelijk gaan halen....maar wie "klauwt" er nu een FZ uit 89... :wink:

Je zou er nog raar van staan op te kijken  :wink: die gasten kunnen zo een beetje alles gebruiken mijn gedacht  :?
Fuck the system !!!

Sirkwietjuh

Zelf heb ik met mijn 2 pitbulls nog geen last gehad van ongenodigde gasten  8) en ik hoop voor hun dat ze het ook maar uit hun domme hoofd laten  :evil:
Fuck the system !!!

Mounty

tja..i know...wat is een goed slotje wat ook nog makkelijk mee te nemen is ? d8 zelf aan een remschijfslot, die kan ik onder de zadel meenemen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Ace

Citaat van: "Desmo-devil"Ik bescherm mijn heilige koe met een goede verzekering.
Als ze  de fiets willen meenemen nemen ze hem toch mee.
Ik gooi er een slot omheen en ga doen wat ik moet doen.
Ik weiger om verkrampt in de buurt van mijn motor te blijven rondlopen omdat anderen niet van mijn spullen af kunnen blijven.
Echter ooit hoop ik er nog een op heterdaad te betrappen en dan...

Mijn idee.

Speedtwin

Stuurslot, alarm, ketting met ART slot, dubbele sloten op de garage,auto ervoor en een Zwart Russische Terrier ernaast!

Koop dat dit genoeg is....................

DeWitte

Persbericht van de Stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit

Motorfietsen.
Het aantal gestolen motorfietsen in 2005 is ten opzichte van 2004 nagenoeg gelijk gebleven (2004: 1768, 2005: 1765) . Het terugvindpercentage daalde van 29,0% naar 23,9%. Het aantal diefstallen zowel als het terugvindpercentage zijn ongeveer op het niveau van 1995. Dit is een forse afwijking van de algemene ontwikkeling, dat het aantal voertuigdiefstallen sinds 1995 met 40% gedaald is.
Bij motorfietsen is er een directe relatie tussen de leeftijd en het aantal diefstallen: het diefstalrisico neemt af met elk jaar dat de motorfiets ouder wordt. Het lijkt dus de moeite waard, juist in de beveiliging van nieuwe motorfietsen te investeren. Motorrijdersverenigingen en verzekeraars van motorfietsen zijn actief betrokken bij het project microdotting. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away