Griso de reddende engel voor Guzzi?

Gestart door DeWitte, 02 november, 2005, 16:51:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Als je onderstaande leest zou je denken dat Guzzi eindelijk uit een diep dal is opgekropen middels deze Griso 1100 ie 8) Verdiend het merk eigenlijk wel, zou jammer zijn als het verdwijnt imo :wink:  Toch???




Bron Theo Lamers Moto-Guzzi Nijmegen

Het lange wachten schijnt eindelijk beloond te gaan worden; de eerste 50 exemplaren van de nieuwe Moto Guzzi Griso stonden de afgelopen weken klaar in Mandello om door de pers aan de tand gevoeld te worden. Het resultaat: lovende kritieken in alle motorbladen! Ze zijn het er unaniem over eens dat de GRISO een fantastisch sturende motorfiets is en dat de veranderingen aan het blok positief uitpakken.

Op dit moment worden de montagelijnen in Mandello opgestart en wij verwachten de eerste GRISO in November in onze showroom te hebben.

De Moto Guzzi GRISO 1100 is in vier verschillende kleuren leverbaar,  Hij kost EUR 13.990,-

CiteerEnkele citaten uit de motorbladen:

In Motoren&Toerisme (nr10 okt 2005) getest door Laurent Blairon:

"...We joegen 'm moeiteloos tot tegen de kaap van 200 km/u en genoten daarbij van de rauwe oertypische roffel en de nog steeds aanwezige – zij het gemilderde - good vibrations van de Guzzi-twin... Eens aanbeland in de 'zone van de waarheid' worden we echter ook aangenaam verrast door het gemak waarmee de Griso van de ene haarspeldbocht naar de andere laat leiden...."


In Motor Magazine (nr20 sept/okt 2005) getest door Joost Overzee:

"...Waterdicht, kogelvrij en glad afgewerkt is de Guzzi anno 2005... Een van de opmerkelijke zaken is hoe glansrijk dit neoklassieke motorblok ronddraait. Je kunt hem moeiteloos afknijpen tot de laagste toerentallen, maar ook draait hij zonder enige hik of dip tot de hoogste toerentallen.... Als fabrikant van potige knapen heeft Guzzi één ding vlekkeloos onder de knie: handelbaarheid...."


In Kicxstart (nr8 okt/nov 2005) getest door Lammert Steinfelder:

"...De grootste verrassing is de handelbaarheid van de Griso.... Hij is relaxed, maar ook spannend. De Griso is meer dan alleen maar een opvallende verschijning; het is vooral een echt 'onderhoudende' motor die niet snel ('nooit' zegt de echte Guzzioot hier... ) zal vervelen..."

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Ik vind hem lelijk  :?

maar deze vind ik  :worship-cool:

Proud on the South  

WhomBom

Citaat van: "Motzippaldy"Ik vind hem lelijk  :?


maar jij hebt ook geen verstand van motoren  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik vind hem lelijk  :?


maar jij hebt ook geen verstand van motoren  :D



Dat zegt iemand die op een Soes rijdt  :mrgreen:
Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik vind hem lelijk  :?


maar jij hebt ook geen verstand van motoren  :D

:rofl:

Citaat van: "Motzippaldy"

maar deze vind ik  :worship-cool:


idd...... heel mooi!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.