Hallo, hier is Joepie

Gestart door Joepie1958, 02 november, 2005, 21:51:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Hallo Limburg

Hier is Joepie, volgens kenners zo'n mid-life crisis motorrijder.
Maar zo zie je maar dat kenners ook niet alles weten :lol:
Heb nu sinds bijna 4 jaar m'n motor-rijbewijs en rij hoofdzakelijk woon-werkverkeer.
Het meest werk ik in Maastricht, en zoals de meesten wel zullen weten is het een crime om daar elke dag in de file te staan.
Ook is was dat beu en ben maar aan de motor gegaan, eerst een Suzuki, die ik gelijk had laten omdopen in een E 500 GS, en zo'n 14 maanden geleden een
Ja, ja, zo'n citroen, maar deze kan ik iedereen aanbevelen, ik heb zelfs een nieuwe helm moeten kopen, want die grijns op m'n gezicht paste niet in de oude helm :lol:

Ik werk op een niet nader te noemen tankstation in Heugem-Maastricht, ben getrouwd met mijn allerliefste vrouw, en samen met haar heb ik drie tienerdochters (doe erreme papa), een hond, konijn, cavia, twee katten, twee paarden en volgens mij nog wat muizen in de omgeving.
Verder doe ik nog wat aan 4x4 met mijn Suzuki LJ410 uit 1986.

Reken maar dat ik mij nog vaker zal melden op dit forum met zinnige, maar vooral onzinnige opmerkingen. (jullie zijn bij deze gewaarschuwd
:mrgreen: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: "Joepie1958"
Ik werk op een niet nader te noemen tankstation in Heugem-Maastricht,  

Eej Joepie, welkom!

Ik herkende de foto meteen omdat ik jouw GS idd regelmatig bij de Sjel zie staan.
Ik zal een dezer dagen es ff komen kennismaken.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gummi-Kuh

Welkom Joepie @MFL,

Herkende de brommer meteen(bewijs: jij hebt een of ander knipperledje onder je zadel zitten, klopt da??? en ook nog ergens een Shell stikker).
Zie hem inderdaad soms staan in Heugem maar ook soms in Swentibold/A-2.....

BTW: deze topic zal wel verplaats worden naae de "nieuwe gebruikers galerij".
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Welkom @MFL, Have fun! 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Welkom Joepie....en wat hebben die GS boy´s toch met Shell tankstations. Ik zie er ook altijd een bij Kempen in Landgraaf staan.  :roll:
Korting via werkgever gekregen of zo?  :lol:  :wink:

DeWitte

yes tis een Beemer-Gs :mrgreen: welkom @MFL 8)

en nie errug dat je eerst een suzuki had  :mrgreen:   verstand komt met de jaren :yes6rs: (hier ga ik weer gezeik mee krijgen)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

omg :oops:  weer 'n kameel  :mrgreen:

maarja tis 'n

en dat is goed zo  :thumbsup:

Bakkertjedeeg

Damn, wordt een beetje GS Forum..:)

Anyway... Welkom :wink:

Gehaktbal

gegroet,is weer ene boxer :wink:
naked bike or wife,i like it both

DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"BTW: deze topic zal wel verplaats worden naae de "nieuwe gebruikers galerij".

done :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"yes tis een Beemer-Gs :mrgreen: welkom @MFL 8)

en nie errug dat je eerst een suzuki had  :mrgreen:   verstand komt met de jaren :yes6rs: (hier ga ik weer gezeik mee krijgen)


je verstand neemt alleen maar af met de jaren... elk biertje wat je drinkt (of andere dingen die je doet) breken hersencelkes af. en die komen nooit meer terug.

Daarom zie je dat meestal wat oudere mannen en/of vrouwen n beemer kopen... bij die is t aantal hersencellen TE sterk terug-gelopen  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Dwars"yes tis een Beemer-Gs :mrgreen: welkom @MFL 8)

en nie errug dat je eerst een suzuki had  :mrgreen:   verstand komt met de jaren :yes6rs: (hier ga ik weer gezeik mee krijgen)


je verstand neemt alleen maar af met de jaren... elk biertje wat je drinkt (of andere dingen die je doet) breken hersencelkes af. en die komen nooit meer terug.

Daarom zie je dat meestal wat oudere mannen en/of vrouwen n beemer kopen... bij die is t aantal hersencellen TE sterk terug-gelopen  :twisted:

:rofl:

KLOPT!

deze aandoening is verder ook bekend onder de naam A.L. (Alzheimer Light) en is de voorbode van een aankomende opname in een verzorgingstehuis.......
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

@Karin,

Kempen te Landgraaf, dat is ikke ook, maar nu weer even niet, heb die toko er bijna 6 maanden bij gedaan maar is me te stressig, nu voorlopig (indien mogelijk) alleen Maastricht.

Swentibold, daar kom ik als we naar cursus of vergadering gaan :lol:

Tienbaan Bocholtz, daar vervang ik mijn collega bij ziekte en vakantie, nu dus :oops:
En dat alles met die Beemer :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.