frankrijk zonder slagbomen en zuurstokhesje

Gestart door @Nippon, 15 januari, 2012, 09:32:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

yep, :mrgreen: maar 'ns proberen de franse alpen we overnachten in de buurt bij Col du Corbier en dan richting Col d'Izoard
tot nu toe alleen naar 't noorden geweest nor/zwe/fin.  :mrgreen:.

aanrijden via de Vogezen als opwarmer :yes6rs:.

de boxer wordt getrimt voor de Alpen nieuwe tieten/endurohandkappen en een Performance Luchtfilterhuis alá HNP  :mrgreen:

lijkt me wel wat om al die saaie grijze GS'n op te jagen  :rofl:









HD4ever

Klinkt goed !!

Geheim Tip !  :-X

Bij het meer van Annecy rij je richting Albertville. Vandaar door de bergen richting Beaufort en Bourg- Sant-Maurice. Deze schitterende weg verloopt langs het Lac Du Roselend. :worship-cool: Vandaar gaat het verder richting Lac Du chevril en Val-de Isere.  Via een stukje Italië ( Oulx) zit je weer op de weg naar Briançon.  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

BMWhub

in  Briançon kennen ze ook nog Rene Froger, want hier hebben ze een straat naar hem benoemd: Avenue René Froger
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Busaberke

Citaat van: BMWhub op 15 januari, 2012, 17:28:44
in  Briançon kennen ze ook nog Rene Froger, want hier hebben ze een straat naar hem benoemd: Avenue René Froger

:shock:

Je zou toch voor minder er al met een ruime boog omheen rijden ....
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

@Nippon

ff een vraag voor de Alpenridders hier  :mrgreen:

een Autobahnvignet Zwitserland moet je die op de brommer plakken en krijg je plakkert er weer goed af zonder de Ralkleur van je brommer :evil: heb een hekel aan stickers op de brommer  :evil:

ja ik weet je kunt ook zonder vignet rijden op de b-wegen, maar ik hou van opschieten  :yes6rs: ik rij via het zwartswald aan, de B500 daarna de autobahn en niet zoals eerder vermeld via de Vogezen 

HD4ever

Citaat van: @Sambal op 20 juni, 2012, 18:44:07
ff een vraag voor de Alpenridders hier  :mrgreen:

een Autobahnvignet Zwitserland moet je die op de brommer plakken en krijg je plakkert er weer goed af zonder de Ralkleur van je brommer :evil: heb een hekel aan stickers op de brommer  :evil:


Geen probleem. Ik heb ze al op de kuip, windscherm en voorvork geplakt. Beste plaats is ergens links/voor op je motor, dan kan de politie onder het inhalen op de snelweg de sticker zien zitten. Kunnen ze deze niet zien, houden ze je wellicht aan om te zien of je wel betaalt hebt. Verwijderen is echt eenvoudig. De stickers vallen wel in meerdere stukjes uit elkaar, dus het is even peuteren.  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Ik had in Oostenrijk ook een vignet op het windschermpje geplakt.
Ging er inderdaad ook weer zonder problemen af.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

volgens de weersverwachtingen krijgen wij ubergeiles wetter  :yes6rs:

kzal  maar wat extra sokken meenemen en deo en vaker samen gaan douchen met de vrouw   :mrgreen:

DeWitte

Met je eigen vrouw, mag dat nog in Frankrijk?  :lol:

Have fun en hou um heel. :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

#10
zo ben weer tuus  :lol:

veel km's gedraaid :yes6rs:  ja je wilt wat zien  :roll:
via Forbach een tussen stop bij http://www.landgasthof-waldhorn.de/
naar Châtel bij http://www.chablais.fr/annonceurs/Site-Choucas/ in Frankrijk via Zwitserland de "Pas de Morgins" over daar de meeste passen en collen genomen b.v Col du Corbier,Col de la colombiere,Col de Marais,Col de la croix-fry,Col des Aravis
in Zwitersland de Col de la Croix,Col du Pillon op weg naar Gstaad via lac de l'Hongrin de Col des Mosses terug naar Châtel
de leukste col was de Col du Lein aanrijden via Saxon naar Sembrancher deze col is 20% offroad  :shock: je kunt de Mont Blanc goed zien 
heb weinig nederlanders gezien  :shock: veel Britten, Belgen, Zwitsers, Duiters en Fransen  :lol:
ben ook in Montreux,Lausanne geweest  :-X moet zeggen de vrouwen zien er goed uit en volgens mij perfekt onthaard laat staan dat er een verkeerd ligt   :naughty:  ja....zelfs de duiven zien er beter uit als hier in Limburg  :mrgreen:
de grote bekende colletjes heb ik maar aan 't klootjesvolk overgelaten :rofl:  te veel volk daar  ???
na een dag collen had ik last van m'n polsen  :evil: met z'n 2 is 't toch zwaarder dan ik dacht

maar was 't leuk  :roll: ja hoor, zou ik nog eens gaan  :dunno:  vind Noorwegen,Zweden en zelfs Finland toch leuker  :yes6rs: minder kippen op de weg
foto's volgen nog




kijk nou wat lief  :schater:


veel volk hier ook op deze col net Valkenburg op Zondag  :roll:


zo zien je banden eruit op Col du Lein  :shock:


boxer voeten  :rofl:


ons hotel in Châtel


m'n 2e vrouw zeurt niet flinke borsten heeft altijd zin in een ritje en lekt niet   :mrgreen:


lunch in Zwartswald  2x dit, 2x groenvoer ,2x koffie, Cola en Thee voor 16€  :worship-cool:


de Mont Blanc vanaf Col Du Lein



Gletsjer bij Col de Pillon



een bekende bikertref aan de B48 (racebaan)  :worship-cool: in het Pfalzer Wald gereden van Wissembourg naar Idar-Oberstein








DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

 mooie foto's  . en inderdaad boxer voeten. zo heb ik er nl ook 2. alleen een paar maten kleiner  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"