Met integraalhelm over straat verboden

Gestart door BMWhub, 31 januari, 2012, 11:24:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BMWhub

Het boerkaverbod heeft ook gevolgen voor motorrijders. Binnenkort kun je een boete krijgen als je je helm draagt in een openbare ruimte.

bron: http://www.promotor.nl/2012/01/27/met-integraalhelm-over-straat-verboden/
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joepie1958

Ook de straat is openbare ruimte, dat kan ik me dus niet voorstellen.
En het is in tegenspraak met een wet die zegt dat ik een helm moet dragen oppe motor :oops:
Hoe het zit met zaken als indoor-karting vindt ik dan al eerder een probleem :-X
Ach, even een enquete onder de lezers..........

wie van jullie heeft afgelopen maand een persoon in boerka gezien (liefst wel in Limburg of omgeving)
ikke niet :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Kom maar eens naar Vaals dan zal je genoeg boerka zien, maar wel Duitse  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

Er schijnen 150 vrouwen in nederland met een boerka te lopen, wederom een typische pvv onozelaarsactie, stemmingsmakerij. Dit wetsvoorstel gaat nergens over. Wss zal de 1e kamer het trouwens weg stemmen want ze beschikken niet over een meerderheid om het er door te krijgen. Daarbij de politie heeft al gezegd niet verbaliserend op te treden :yes6rs: mocht het wel zo ver komen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ik heb op mijn werk vandaag al diverse burka's gezien.
Het is dat ik weet wie er onder schuil gaat, maar een vreemde zal het echt niet weten.
Gewoon verbieden die dingen, ook ik zie graag met wie ik te maken heb.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

niet alles geloven wat links zegt he witte het zullen er wel wat meer zijn dan 150 
Citaat van: DeWitte op 01 februari, 2012, 07:00:54
Er schijnen 150 vrouwen in nederland met een boerka te lopen, wederom een typische pvv onozelaarsactie, stemmingsmakerij. Dit wetsvoorstel gaat nergens over. Wss zal de 1e kamer het trouwens weg stemmen want ze beschikken niet over een meerderheid om het er door te krijgen. Daarbij de politie heeft al gezegd niet verbaliserend op te treden :yes6rs: mocht het wel zo ver komen.
KTM SMT 2011

Joepie1958

Citaat van: QuattroFrits op 01 februari, 2012, 16:36:08
Ik heb op mijn werk vandaag al diverse burka's gezien.
Het is dat ik weet wie er onder schuil gaat, maar een vreemde zal het echt niet weten.
Gewoon verbieden die dingen, ook ik zie graag met wie ik te maken heb.

Werk jij sinds kort in de moskee of waren die mannen gewoon goed gekleed tegen de kou :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 02 februari, 2012, 17:16:48
Citaat van: QuattroFrits op 01 februari, 2012, 16:36:08
Ik heb op mijn werk vandaag al diverse burka's gezien.
Het is dat ik weet wie er onder schuil gaat, maar een vreemde zal het echt niet weten.
Gewoon verbieden die dingen, ook ik zie graag met wie ik te maken heb.

Werk jij sinds kort in de moskee of waren die mannen gewoon goed gekleed tegen de kou :mrgreen:

Dat eerste zou zomaar kunnen, het tweede klopt helemaal, zelfs te goed.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.