MFL bbq zomer 2012

Gestart door Suzuki-Babe, 30 januari, 2012, 17:25:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suzuki-Babe

Het was een super gezellige avond!! Thanks allemaal!!
En het is zeker voor herhaling vatbaar. Misschien moeten we een keer een zomersuitje plannen!!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

Citaat van: Suzuki-Babe op 30 januari, 2012, 17:25:44
Het was een super gezellige avond!! Thanks allemaal!!
En het is zeker voor herhaling vatbaar. Misschien moeten we een keer een zomersuitje plannen!!

:worship-cool: Goed idee, :yes6rs:

ja 's middags een grote picknick of bbq ? met kids en alles erbij? Voorafgegaan door een brommerritje in de vroege ochtend?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ik ben voor! Ergens een caravan op een wei parkeren, bbq erbij en wat te drinken...komt helemaal goed
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

#4
Citaat van: Mounty op 30 januari, 2012, 22:38:30
hoezo een caravan.?

Met een tap erin natuurlijk  :mrgreen:
(en misschien een koelkast)

Parkeer ik wel even de camper van mn ouders, zit een gastank in voor de BBQ
en twee koelkasten, 1 voor bier en 1 voor..... Bier???? hahaha (moet ik natuurlijk
wel ff kortsluiten met hun ;-))

Of nog een optie, gewoon in de wei van mn ouders (Wijlre). Kampvuur erbij en
verder alles bij de hand. Mogelijkheid tot opzetten van tenten voor wie wil blijven
pitten en ruimte zat. Roept u maar, ik ben flexibel in dezen hahaha en dit kan
sowieso.

DeWitte

kijk, da's een voorstel. Yvil 4 president  :worship-cool:

ik heb nog een ouwe tent, wie wil er lepeltje lepeltje liggen met mij? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: DeWitte op 31 januari, 2012, 11:20:18
kijk, da's een voorstel. Yvil 4 president  :worship-cool:

ik heb nog een ouwe tent, wie wil er lepeltje lepeltje liggen met mij? :mrgreen:
wy slapen ? gewoon de nacht door houden en aan de volgende dag beginnen :P
living the life the way it comes

QuattroFrits

Er bestaat ook nog zoiets als een BBQ service, volledig verzorgd met bestek en borden en natuurlijk de BBQ himself.
Een vaste prijs per persoon (valt reuze mee), alles wordt bezorgd en ook weer opgehaald, dus geen gezeik over afwassen e.d.
Het enige wat er zelf geregeld moet worden is de drank.
En dan zoeken we nog een mobiel toilet. (vooral voor de dames)
De aangeboden plek bij de ouders van Ivo is mijns inziens een zeer geschikte plaats voor deze festiviteiten.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Yvil

#9
 :oops: :oops: :oops: Dank dank,  Mede mogelijk gemaakt door dr Auwe en de mooder natuurlijk   :P :mrgreen:

Die doen over dit soort zaken nooit moeilijk, mits ze een biertje mee mogen pakken hahaha  ;)

Die bbq service heb ik ook hele goede dingen over gehoord!! En de prijzen zijn zeker niet te hoog.
EN daarbij weten we dan precies van tevoren wat de rekening is hahaha  :-X

Diddl

Citaat van: Yvil op 01 februari, 2012, 08:29:09
:oops: :oops: :oops: Dank dank,  Mede mogelijk gemaakt door dr Auwe en de mooder natuurlijk   :P :mrgreen:

Die doen over dit soort zaken nooit moeilijk, mits ze een biertje mee mogen pakken hahaha  ;)

Die bbq service heb ik ook hele goede dingen over gehoord!! En de prijzen zijn zeker niet te hoog.
EN daarbij weten we dan precies van tevoren wat de rekening is hahaha  :-X

blijft je zusje dan ook hahahahahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Timeeh

Klinkt goed.... Wanneer??  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: Timeeh op 01 februari, 2012, 15:45:15
Zusje.........Klinkt goed.... Wanneer??  :mrgreen:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Diddl op 01 februari, 2012, 09:34:03
blijft je zusje dan ook hahahahahaha

Kun je niet beter een afspraak rechtstreeks met haar maken, dat gaat sneller en als alles goed gaat kunnen we haar dan niet meer van je afnemen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Citaat van: DeWitte op 01 februari, 2012, 15:47:38
Citaat van: Timeeh op 01 februari, 2012, 15:45:15
Zusje.........Klinkt goed.... Wanneer??  :mrgreen:

:mrgreen:

:mrgreen: Toch nog benieuwd...