joff stelt zich voor

Gestart door joff, 01 maart, 2012, 13:57:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joff

hey mensen,
Ze noemen mij Joffry, woon in Heerlen en ben geboren in 1987, ik ben Sinds 20-12-2011 in het bezit van het Atje op mijn rijbewijs. Er rest mij nu nog een motor te kopen, mijn voorkeur gaat uit naar een sportieve toermotor zoals een Bandit S, om te beginnen lijkt dit mij wel handig d.w.z. betaalbaar, niet te zwaar en toch comfortabel rijden. als iemand andere ideeen hierover heeft hoor in het graag. morgen kijken in Margraten en hoop dat ze bevalt.

Groetjes,

Joff

Yvil

Welkom @ MFL  :yes6rs:

Zelf ben ik begonnen met (en blijven hangen bij) een Honda VFR. Lekker sportieve sport/toer
motor met de voordelen van een kuip!! Die van mij is van '92  Hele fijne motor moet ik zeggen.

Veel succes met je zoektocht!!  :thumbsup:

BMWhub

Hallo JOFF

welkom hier  op MFL :thumbsup:

succes met het zoeken van je bike
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Welkom Joff en suc6 met het zoeken naar een geschikte motor  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Hey joff,

Welkom hier....Ik heb nog wel iets voor je in de aanbieding voor een prikkie.

een mooie kawa eliminator...

God Forgives, I Don't

Joepie1958

Welkom op dit Forum, en luister maar niet naar die ouwe l*llen hier met hun ouwe meuk :oops:
Koop maar iets wat je zelf leuk vind en waar ook je portemonnee mee overweg kan, in Margraten moet vast wel iets staan wat je kan bevallen, en anders zijn er nog wel meer plaatsen in het Limburgse waar je goed een motor kunt kopen, maar Margraten is geen slechte keuze :D (en ik heb geen aandelen, zelfs nooit een motor daar gekocht)

Oh, ik zie dat je qua leeftijd tussen mijn twee oudste dochters inzit, maar die zijn al bezet dus voor een eventuele vriendin moet je maar zelf zorgen :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 01 maart, 2012, 17:40:54
en luister maar niet naar die ouwe l*llen hier met hun ouwe meuk :oops:

Nee jij trekt volle zalen.  :mrgreen:

Welkom Joff,

Veel succes met het vinden van een motor.

En luister naar iedereen behalve naar Joepie1958.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

welkom Joff
heb ook nog en mooie voor je in de aanbieding
KTM SMT 2011

Motzippaldy

Welkom@MFL en veel succes met het vinden van  motor  :cool:
Proud on the South  

Timeeh


Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Mounty

Joff...welkom op ons mooie forum..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Welkom :cool:  en koop een twin  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.