M@rtijn stelt zich voor!

Gestart door m@rtijn, 03 maart, 2012, 06:38:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@rtijn

Hallo allemaal,

Ik ben Martijn. Ik woon net over de grens bij Maastricht. (maar werk in Maastricht). Ik rij zo'n 15 jaar motor. Ik heb een Honda Deauville 650 (toe aan iets anders!) en BMW R1100. Motor rijden is mijn hobby. Zomer en winter! Alleen bij ijs en sneeuw laat ik de tweewieler staan. Ik krijg weer betere zin nu de lente er weer aankomt. Heerlijk de Ardennen, de Eifel of naar Luxemburg. Wat dat betreft zijn we in Limburg toch erg bevoordeeld. Bochten ohne ende! Je zal maar in Friesland wonen... :)
Mijn vrouw (die ook haar motorrijbewijs heeft) zat eens achterop: " zo vreemd, je rijdt heerlijk rustig en prettig, totdat er bochten komen, dan geef je pas gas"  kortom...ik ben een sportieve tourrijder.



off-line

DeWitte

hoi Martijn, Welkom@ MFL :cool:

Sportief toeren doen we hier graag en veel  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Proud on the South  

HD4ever

Hoi Martijn,
Welkom op het forum enne ..... er zijn ook mensen die niet van sportief rijden houden en liever rustig cruisen.  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Gassie

Dan zit je hier goed er zijn er hier genoeg van sportieve toerrijders
KTM SMT 2011

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

m@rtijn

Wat heeft Gassie geweldige avatar...dat leidt behoorlijk af!!
Hoe kom je eigenlijk aan die opname van mijn vrouw?  ;)
off-line

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joker

#9
Citaat van: m@rtijn op 03 maart, 2012, 12:52:09
Wat heeft Gassie geweldige avatar...dat leidt behoorlijk af!!
Hoe kom je eigenlijk aan die opname van mijn vrouw?  ;)

Hoi Martijn allereerst welkom.,   En Als dat een afbeelding van je vrouw is..... dan waag het je niet om  haar thuis te laten als we gaan touren !!!!!   :lol: :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Timeeh


SuzukiLimburg

Welkom en graag meer foto's van jouw vrouw in dit geval  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 05 maart, 2012, 09:57:49
Welkom en graag meer foto's van jouw vrouw in dit geval  :yes6rs:

Ook ik (ouwe zak) ben hiervoor.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

m@rtijn

en nu op zoek naar andere motor. De Honda Deauville wil ik kwijt. Motor van mijn vrouw, maar ze rijdt nooit. Eigenlijk zou je elk jaar een andere motor moeten kunnen rijden...Gewoon om alles uit te proberen. Ik heb al chopper gereden (Honda Shadow), twee oude BMW's (R80, '78 & '84) nu BMW r1100 nakend en Honda deauville...het wordt tijd voor een enduro. Vstrom 1000 lijkt me leuk (ipv Deauville)...1200 GS nu niet betaalbaar...

maar goed...

We gaan het zien. Binnenkort maar eens proefrijden...
off-line

Yvil

Welkom @ MFL  :yes6rs:

Citaat van: m@rtijn op 03 maart, 2012, 06:38:50
kortom...ik ben een sportieve tourrijder.

Citaat van: m@rtijn op 03 maart, 2012, 12:52:09
Hoe kom je eigenlijk aan die opname van mijn vrouw?  ;)

Op basis van de eerste indruk, gaat het helemaal goed komen met jou hier op dit forum  :mrgreen:

En orgineel is het volgende natuurlijk niet, maar ook ik eis foto's van je betere helft, uiteraard
alleen ter verificatie van jou uitlatingen!!!  :twisted: