stephan stelt zich voor

Gestart door stephan72, 07 maart, 2012, 15:22:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stephan72

ja mensen een gezellige boeltje, :lol: kan nog leuk worden met jullie hier hahaha in kerkrade is alles paletti.
heb met mijn wederhelft gesproken konden even geen leuke foto vinden hahaha :yes6rs:

Diddl

Citaat van: stephan72 op 08 maart, 2012, 19:48:24
ja mensen een gezellige boeltje, :lol: kan nog leuk worden met jullie hier hahaha in kerkrade is alles paletti.
heb met mijn wederhelft gesproken konden even geen leuke foto vinden hahaha :yes6rs:

kijk dat is the spirit dat betekent niet dat we er nooit een gaan zien hahahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Joker

Ja hoor we wachten gewoon nog heel even  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Yvil

Geen foto's?  :roll: Nou vooruit, toch maar welkom @ MFL  ;)

DeWitte

"kirchroadsjer meadsjer kiek ze dich aa" heet het toch? :yes6rs: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

En op dur maat sjteet dur joepemaan en waat  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joepie1958

Dan moet ik maar eens komen kijken en foto's maken :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Citaat van: stephan72 op 08 maart, 2012, 19:48:24
ja mensen een gezellige boeltje, :lol: kan nog leuk worden met jullie hier hahaha in kerkrade is alles paletti.
heb met mijn wederhelft gesproken konden even geen leuke foto vinden hahaha :yes6rs:

Je kent toch hopelijk de forum regels?  Daar staat volgens mij iets van dat als je geen foto's kan laten zien, je de forum leden een middag moet uitnodigen op koffie en vlaai. Mag natuurlijk ook bier en een BBQ zijn  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

stephan72

ja dat is waar foto's zijn geduldig haha

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 12 maart, 2012, 20:38:16
Citaat van: stephan72 op 08 maart, 2012, 19:48:24
ja mensen een gezellige boeltje, :lol: kan nog leuk worden met jullie hier hahaha in kerkrade is alles paletti.
heb met mijn wederhelft gesproken konden even geen leuke foto vinden hahaha :yes6rs:

Je kent toch hopelijk de forum regels?  Daar staat volgens mij iets van dat als je geen foto's kan laten zien, je de forum leden een middag moet uitnodigen op koffie en vlaai. Mag natuurlijk ook bier en een BBQ zijn  :mrgreen:

Hebben we van jou al een foto ??  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

stephan72

nou hier komt hij dan een foto met mijn vrouwtje erbij hahaha

QuattroFrits

Meneer en mevrouw Hornbach.  :D  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

stephan72

 dat is waar beide werken we bij hornbach  :lol: :lol:

Joker

 ik dacht even dat is .......der Anton aus Tirol  :lol:  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

stephan72

ja dat is waar dr antoon en 't heidi :yes6rs: :lol: