stephan stelt zich voor

Gestart door stephan72, 07 maart, 2012, 15:22:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stephan72

hallo

mijn naam is stephan en woon in kerkrade rij sinds kort motor samen met mijn vriendin ik heb een honda cb 750 en mijn vriendin een yamaha fzs 600 we houden er van om lekker te touren door de eifel of ook door belgie

QuattroFrits

Welkom Stephan72.

En natuurlijk ook een welkom voor je vriendin, hopelijk stelt zij zich ook voor. (zonder foto, want daar zijn ze hier gek op.)  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

m@rtijn

ik ben ook newbee...dus van harte welkom.
off-line

Motzippaldy

Proud on the South  

Desmo-devil

welkom @ mfl van een plaatsgenoot  :mrgreen:

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joker

Welkom. en is i Kirchrao nog ummer alles palettie ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Diddl

welkom stephan
niet naar frits luisteren we zijn gek op foto's hahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Joker

Wel alleen foto's van de wederhelften  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Citaat van: Joker op 07 maart, 2012, 21:33:45
Wel alleen foto's van de wederhelften  :yes6rs:

getver...alleen van vrouwelijke wederhelften bedoel je...we hebben ook vrouwlijke leden hoor em de foto's van hun partners vind ik toch wel erg onintresant... :mrgreen:

Welkom stephan @ MFL
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Oh ja. sorry. grove fout van mij  :banghead4rv:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 07 maart, 2012, 22:13:37
Citaat van: Joker op 07 maart, 2012, 21:33:45
Wel alleen foto's van de wederhelften  :yes6rs:

getver...alleen van vrouwelijke wederhelften bedoel je...we hebben ook vrouwlijke leden hoor em de foto's van hun partners vind ik toch wel erg onintresant... :mrgreen:

Welkom stephan @ MFL

En die vrouwelijke leden zien misschien wel graag foto's van de mannelijke wederhelften, dus..............  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Citaat van: QuattroFrits op 08 maart, 2012, 16:56:40
Citaat van: Mounty op 07 maart, 2012, 22:13:37
Citaat van: Joker op 07 maart, 2012, 21:33:45
Wel alleen foto's van de wederhelften  :yes6rs:

getver...alleen van vrouwelijke wederhelften bedoel je...we hebben ook vrouwlijke leden hoor em de foto's van hun partners vind ik toch wel erg onintresant... :mrgreen:

Welkom stephan @ MFL

En die vrouwelijke leden zien misschien wel graag foto's van de mannelijke wederhelften, dus..............  :mrgreen:
Niks mee te maken ha ha  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.