Hoofdmenu

Onderdelen site

Gestart door BrIIaAN, 18 maart, 2012, 14:34:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BrIIaAN

Hallo,

Ten eerste wil ik even aangeven dat ik nieuw ben op dit forum en dus nog niet goed mijn weg weet, maar wel al de zoekfunctie gebruikt heb om te kijken of hier al een topic over was.

Ik ben voor mijn suzuki GSX 600F op zoek naar wat onderdelen, maar dit is mijn eerste opknappertje dus ik weet nog niet zo goed mijn weg op het internet als het op motor onderdelen zoeken uitkomt. Dus nou was mijn vraag of iemand misschien een paar goede sites weet of winkels in de buurt van Maastricht waar ik zou kunnen kijken voor bijvoorbeeld een revisie setje voor de remmen, boutensetje voor de uitlaat en kappen. In ieder geval een (web)shop met een breed aanbod aan onderdelen.

alvast bedankt,

Brian

Joepie1958

Kijk eens in Margraten, daar zit een Suzuki-dealer :yes6rs:
Voor Maastrichtenaren, dat is als je de N278 richting Vaals rijdt (en idd. dat is het platteland)
Je kunt ook eens proberen in Eijsden, dat is een beetje dichterbij, (langs het Gouvernement de Maas volgen in zuidelijke richting)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Rosa in Eijsden heeft universele revisiesetjes voor rempompen, of kan ze bestellen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Desmo-devil

Ik weet niet of je een beetje handig bent. Ik heb hier nog een rempompje liggen van een Duc.
Ook nog twee goudkleurige brembo remklauwen, en eenzelfde achter remklauw
Oh ja en ook nog stalen remleidingen , bijna als nieuw , merk Venhill ( topklasse)

BrIIaAN

Heel erg bedankt voor de reacties nu kan ik weer wat verder.
@ desmo-devil ik ben wel een beetje handig maar ben niet echt van plan om de motor aan te passen op deze manier toch bedankt voor het aanbod