Ride 4Fun 8 september 2012

Gestart door QuattroFrits, 05 april, 2012, 19:13:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Op 08-09-2012 ben ik er weer bij.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

En zoals altijd zijn wij dan op vakantie, dus dit jaar ben ik er traditiegetrouw weer niet bij.
Ik zal aan jullie denken als ik die dag in italiƫ aankom.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

crazy j

ik wil me onder voorbehoud ook aanmelden  :mrgreen: hoop dat ik dan het kaartje heb ( papiertje bestaat niet meer  :-X) en dan ook een motor heb.
living the life the way it comes

DeWitte

Topic gesplits, volg hier en www.ride4fun.nl het laatste nieuws
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Beste vriend en vriendin van de Ride 4Fun,

Zaterdag 8 september 2012 start vanuit Valkenburg a.d. Geul de 9e editie Ride 4Fun, een tourrit met exclusieve auto's, cabriolets en oldtimers. Voor de Ride 4Fun worden bijzondere mensen als 'navigator' uitgenodigd om hen een dagje exclusief en op zeer speciale wijze in het zonnetje te zetten.

Drs. Bas vd Tillaar, burgemeester van Gulpen-Wittem en beschermheer van de stichting zal zelf in een sportauto door het heuvelland sturen om een van de speciale gasten te rijden. Net als vorig jaar zal de Schutterij st. Hubertus in Ubachsberg een erehaag vormen in de Kerkstraat, In Simpelveld bij de rotonde zal D'r Traotekloeb Huls, muzikaal de karavaan onthalen. In Eys staan de sjpasskapel "bloaze deed zoepe"en schutterij st. Sebastianus klaar bij de MrDr Froweinweg en bij de kerk. Zie als bijlage de route met doorkomsttijden zoals deze vrijdag in de Limburgse kranten komt te staan. Komt dat zien, komt dat zien.

Het Team Ride 4Fun wil leerlingen & bewoners van speciale scholen, zorginstellingen en gezinsvervangende huizen een onvergetelijke dag bezorgen. Soms heel groots opgezet, soms heel kleinschalig. De Ride 4Fun is trouwens tegenwoordig ook meer dan alleen die tourrit. Vanwege de ervaring en het enthousiasme van het team organiseren zij ook voor speciale scholen of groepen tegenwoordig hun eigen "feestje". Recent nog voor SBO de Griffel in Heerlen een gala voor deze bijzondere kinderen. Voor op de Bies in Landgraaf organiseerde het team Ride 4Fun voor cliƫnten die die helaas vanwege hun beperking niet naar een activiteit kunnen komen een heuse autoshow. Bekijk de foto's op www.Ride4Fun.nl

De vraag kan dus zo gek niet zijn. Nog nooit in een elektrische auto of in brandweer auto gezeten? Mag het ook een oldtimer of desnoods een Ferrari zijn? Bijna alles maken wij voor speciale gasten mogelijk. Een zeer bijzonder en uniek feestje. Dat mede dankzij onze sponsoren gratis kan worden aangeboden aan onze speciale gasten. Wij maken ook geen uitzondering. Iedereen is welkom, jong of oud. Op verzoek acteren wij ook voor u, veel is mogelijk. Informeer naar de mogelijkheden.

Zie www.Ride4Fun.nl voor foto en filmverslag. 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Weer een hele mooie route  :yes6rs: .

En voor de motards, tot morgen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Het was vandaag weer een heel gezellige rit en samenkomst op RIDE 4 FUN en het weer was perfect.  :worship-cool:

Helaas is het weer voorbij.  :cry:

Volgend jaar op 21-09-2013 hoop ik iedereen weer te zien.  :yes6rs:

En voor de goede verzorging, BEDANKT, alles was lekker.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

ik hoop dat we ons nog eerder zien :lol:
wat was het trouwens druk in valkenburg, je zou bijna over de stoep gaan :-X
maar zoiets doen wij niet, wij wachten netjes tot die truck van 4x4 valkenburg de bocht om is :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.