BMW trekt zich volledig terug uit de motorsport!!!!

Gestart door Bakkertjedeeg, 05 november, 2005, 17:03:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Door zijn pole van vanmiddag behaalde de Spanjaard Sete Gibernau de voorlopig laatste BMW kwalificatie Award. Want naar drie seizoenen kwalificatie Awards heeft BMW te kennen gegeven Al haar activiteiten in de Motorsport na dit weekeinde te stoppen.

Een verrassende ontwikkeling voor velen, want de grote inbreng van BMW in de MotoGP door middel van de auto´s die ter beschikking werden gesteld aan de wedstrijdleiding werden door velen gezien als een opstart voor het Duitse concern om binnenkort actief te worden in de MotoGP. Aan het begin van dit seizoen werd begonnen met de BMW Powercup en in deze machine zaten volgens velen al onderdelen die werden getest voor een eventueel MotoGP project maar vandaag heeft de Duitse fabrikant aan de deelnemers van de Powercup te kennen gegeven dat men zich volgend jaar zal terugtrekken uit de Motorsport en dat ook de contracten met Dorna aangaande de auto´s voor de wedstrijdleiding per direct zal worden opgezegd.



BMW wordt verstandig. Ze gaan zich nu richten op hun core business.  :arrow: Auto's.....



/me gaat nu wachten op de reakties van de inmiddels 9 musketiers.. :lol:

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"



/me gaat nu wachten op de reakties van de inmiddels 9 musketiers.. :lol: [/img]



10  :roll:  :banghead4rv:

Ze gaan nou concentreren aan echte BMW sport, tractor pulling  :rofl:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"



/me gaat nu wachten op de reakties van de inmiddels 9 musketiers.. :lol: [/img]



10  :roll:  :banghead4rv:

Ze gaan nou concentreren aan echte BMW sport, tractor pulling  :rofl:

:shock: 10 al???? Dus 11,76% is BMW rijder. Moeten we ons nu zorgen gaan maken... :?:  8)

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"



/me gaat nu wachten op de reakties van de inmiddels 9 musketiers.. :lol: [/img]



10  :roll:  :banghead4rv:

Ze gaan nou concentreren aan echte BMW sport, tractor pulling  :rofl:

:shock: 10 al???? Dus 11,76% is BMW rijder. Moeten we ons nu zorgen gaan maken... :?:  8)

alleen als je stout bent geweest :mrgreen:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"



/me gaat nu wachten op de reakties van de inmiddels 9 musketiers.. :lol: [/img]



10  :roll:  :banghead4rv:

If you can't beat them, join them  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

brit

Citaat van: "Bakkertjedeeg"BMW wordt verstandig. Ze gaan zich nu richten op hun core business.  :arrow: Auto's.....
/me gaat nu wachten op de reakties van de inmiddels 9 musketiers.. :lol:

ik hoop dat bmw zich gaat richten op het produceren van degelijker materiaal - auto én motor én wat nog meer dat onder het bmw logo valt. mijn broer leverde daarnet mijn motor als volgt af:

tijdens het rijden is het zwarte plastic zijpaneel vooraan losgekomen en parachute-gewijs omgeslagen. een blik op de bevestiging van de zijpanelen vooraan leert me dat het onvermijdelijk is dat zoiets gebeurt... ik ben trouwens ook niet de eerste die dit al heeft voorgehad (op het ukgser forum staan er nog voorbeelden).









(en zo heeft de dealer terug wat werk :wink: )

Motzippaldy

Proud on the South  

TTigertje

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Joepie1958

Terug naar de dealert en schreeuwen om garantie, vraag maar of ze dat onderdeel van aluminium of titanium willen maken en dan onder garantie nieuw plaatsen 8)
This sucks :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Karin

Hmmm....hier mis ik de "deutsche gründlichkeit" ?  :shock:
Terechte klacht. :!:

@Nippon

stja..... :shock:  plastik sucks  :guns:
daarom heb ik thuis geen kunststof kozijnen








zoals vroeger worden ze niet meer gemaakt :wink:



mijn motto is " hou 't simpel " kijken wie hapt

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"plastik sucks  

nou niet altijd :?  ik heb toch liever "plastic" condooms dan exemplaren van hout :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "BoxerQ"plastik sucks  

nou niet altijd :?  ik heb toch liever "plastic" condooms dan exemplaren van hout :twisted:


wat mot jij met n' condoom je moet 'm toch de hele tijd met links vasthouden of nie :roll:  :rofl: