TT Assen Tickets

Gestart door Joker, 06 april, 2012, 23:00:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Vandaag kreeg ik per mail goed nieuws van de sigarenboer in Assen waar ik al sinds jaren de kaartjes voor de TT haal. Hij heeft 3 kaartjes voor de strubbe voor ons gereserveerd. Prima plaatsen. Ik kan me nu al op een weekend Assen verheugen  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Dan kan de politie van Assen reeds kijken of ze "Batman" in kunnen huren om "De Joker" aan te houden.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

Wie gaan er nog meer naar de TT en op welke camping ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

ik  :-X

met een gratis kaartje  (talud)  :mrgreen: vreemd er zit een gratis koffiebon aan  :shock:
ik ga 1 dag , op de terugweg aapjes kijken  :yes6rs:

trouwens wordt je de flessen nog steeds afgepakt(gejat)  :roll:

Busaberke

#5
Ik ook.
Camping Sudosa, met uitstekende faciliteiten en buiten episch centrum van het feestgedruis.  :cool:
En met kaarten voor de Ossenbroektribune.

Kan ik meteen 's kijken of dit iets voorstelt:  http://www.bierundbratwurst.nl/
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citaat van: @Sambal op 18 juni, 2012, 11:43:16
ik  :-X
trouwens wordt je de flessen nog steeds afgepakt(gejat)  :roll:

:yes6rs:

:guns:

flessen, blikjes en alcohol mogen niet mee naar binnen genomen worden, plastic flessen wel.
Maarrrrrr ......... Als je het bier overschud in een Bar-Le-Duc pak, kraait er geen haan naar!   :schater:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Camping de Haar, net naast het slagveld :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joker

Wij liggen op Mini Camping De Gouberville  200 meter van de haar.
Ergens afspreken voor een pilsje te happen op vrijdag of zaterdag na de race ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

De TT zit er weer op. eindelijk nog eens goed weer gehad. wat een genot tenopzichte van vorig jaar
Wat me wel opviel was dat er op de meeste campings op zaterdag na tien uur al geen pils meer verkocht werd. zelfs de vreettenten gingen dicht, gelukkig was dat bij ons anders. Maar om 24.00 uur ben ik ook maar mijn tent in gerold. en zondag rond 09.00 uur met cum laude geslaagd voor de alcohol controle
Het was een fijn weekend  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

nog bekenden gezien van hier?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Nee niemand gespot.  In onze campingtocht hebben we nog Camping SUDOSA proberen te bezoeken
Maar de "heren" bij de ingang wilden ons niet binnen laten. Stelletje kloo........  :guns:
Dat was overigens de enige camping waar we niet op kwamen. we hebben ze dus maar hartelijk bedankt voor hun warme gastvrijheid en zijn verder gegaan.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

ja, mooi weer  :worship-cool:

gezellig, ja

ga ik nog eens ....nee, was de laaste keer tis dat ik gratis kaartjes had :roll: de GP is helemaal verneukt het leek wel Canta ballet  :-X 
't startveld was zo klein dat ik dacht die komen niet meer  :yawn:

en nog altijd mensen die op 't laatst gaan tanken  :schater: 


Herr Tod

Ik vond het ook maar rustig op de campings. Maar toch altijd lachen en een super weertje gehad.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: