Voorstelling van .........weer een beemer

Gestart door Speedtwin, 06 november, 2005, 18:45:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Welkom, Ed!

Citaat van: "Speedtwin"
Grootste hobby is natuurlijk motorrijden en doe dit op mijn zilveren 1200 GS

maarre die GS(A) ............ ut is toch ech wel de Slopel Kadett onder de motoren , toch ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

welkom Ed,

heb jij niet een flinke opvallende helm, kleur valt me effe niet zo in, maar weet wel dat ik vorige week die zilveren GS heb gezien in mestreech.........


anyway, welkom hiero!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Speedtwin

Citaat van: "hayasjeelski"welkom Ed,

heb jij niet een flinke opvallende helm, kleur valt me effe niet zo in, maar weet wel dat ik vorige week die zilveren GS heb gezien in mestreech.........


anyway, welkom hiero!!

YEP :lol:
Kleur is fel oranje (Belgische motorpeliessen helm, zeg maar)

The Dominator

Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "hayasjeelski"welkom Ed,

heb jij niet een flinke opvallende helm, kleur valt me effe niet zo in, maar weet wel dat ik vorige week die zilveren GS heb gezien in mestreech.........


anyway, welkom hiero!!

YEP :lol:
Kleur is fel oranje (Belgische motorpeliessen helm, zeg maar)

zie je, nu weet ik ut weer, dat dacht in namelijk in eerste instantie.... (kom ze hier in brussel natuurlijk dagelijks tegen) dacht al wat doet die belsj hier en ook nog wel op nne nederlandse $#@%   :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Speedtwin

Citaat van: "busaberke"
maarre die GS(A) ............ ut is toch ech wel de Slopel Kadett onder de motoren , toch ?

Kweet niet wat voor een werk dat je doet busaberke, maar ik hoop dat je daar meer verstand van hebt :wink:  :wink:




By the way, zo'n hayabusa is dat niet zo'n soeszoeki met een erg hoog tupperware gehalte.................................

DeWitte

Citaat van: "Speedtwin"Kweet niet wat voor een werk dat je doet busaberke, maar ik hoop dat je daar meer verstand van hebt :wink:  :wink:

By the way, zo'n hayabusa is dat niet zo'n soeszoeki met een erg hoog tupperware gehalte.................................

:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Speedtwin"busaberke schreef:

maarre die GS(A) ............ ut is toch ech wel de Slopel Kadett onder de motoren , toch ?


Kweet niet wat voor een werk dat je doet busaberke, maar ik hoop dat je daar meer verstand van hebt :wink:  :wink:




By the way, zo'n hayabusa is dat niet zo'n soeszoeki met een erg hoog tupperware gehalte.................................

Hahahaha ............... HAP! :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

@Speedtwin, hartelijk welkom op DIT forum, zo lees je nog eens over iemand die ook andere fora bezoekt.

@Busaberke, waar zit dat motorblok eigenlijk bij jouw motor.

Oh, ik weet het al, aan het begin van de uitlaat :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

kijk,kijk een naam genoot en ook nog met n' BMW  :wink:


zo iemand heeft al veel krediet bij me  :mrgreen:


welkom@ MFL

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

t_rex1970

Hey Ed... kerel. welkom hier. Groetjes van die van een straat verder met zijn Hyosung.  :lol: