Voorstelling van .........weer een beemer

Gestart door Speedtwin, 06 november, 2005, 18:45:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speedtwin

ff voorstellen,

Mijn echte naam is ed en ben de eigenaar van 3 rijscholen waarvan er 2 in Maastricht en 1 in Eijgelshoven.
Buiten het feit dat ik van deze rijscholen de dagelijkse leiding in handen heb ben ik toch voornamelijk bezig met het geven van motorrijlessen.
Echter niet zoals de meeste van mijn collega's volgend in een auto maar uiteraard volgend met de motor. En dit met veel plezier.
Ben getrouwd met Resy en heb 2 kinderen, van iedere soort 1.
Verder bestaat ons gezin ook nog uit 2 honden, een Briard en een Zwart Russische Terrier en is er ook nog een zwarte Russenpup op komst.
Grootste hobby is natuurlijk motorrijden en doe dit op mijn zilveren 1200 GS :lol: . Ben dan ook regelmatig onderweg als voorrijder en het liefst ben ik te porren voor een rit tussen de 300 en 600 km.
Dus wie weet zien wij elkaar binnenkort eens een keer................... :wink:

Greetz Speedtwin

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

yes tis a Beemer Gs (nr 11) :mrgreen:  Welkom @MFL 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin


B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Gummi-Kuh

Citaat van: "Speedtwin"ff voorstellen,

Mijn echte naam is ed en ben de eigenaar van 3 rijscholen waarvan er 2 in Maastricht en 1 in Eijgelshoven.

Op de Bossen???
Da's bij mij 2 straten hogerop... :D


Welkom@MFL
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

TTigertje

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Da's bij mij 2 straten hogerop... :D

Dat kan ook niet anders.......zoveel GS-en zijn er....  :wink:

@ @ of is 't Ed Ed....Welkom!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Hakinnen

Citaat van: "Speedtwin"ff voorstellen,

Mijn echte naam is ed en ben de eigenaar van 3 rijscholen waarvan er 2 in Maastricht en 1 in Eijgelshoven.
Buiten het feit dat ik van deze rijscholen de dagelijkse leiding in handen heb ben ik toch voornamelijk bezig met het geven van motorrijlessen.
Echter niet zoals de meeste van mijn collega's volgend in een auto maar uiteraard volgend met de motor. En dit met veel plezier.
Ben getrouwd met Resy en heb 2 kinderen, van iedere soort 1.
Verder bestaat ons gezin ook nog uit 2 honden, een Briard en een Zwart Russische Terrier en is er ook nog een zwarte Russenpup op komst.
Grootste hobby is natuurlijk motorrijden en doe dit op mijn zilveren 1200 GS :lol: . Ben dan ook regelmatig onderweg als voorrijder en het liefst ben ik te porren voor een rit tussen de 300 en 600 km.
Dus wie weet zien wij elkaar binnenkort eens een keer................... :wink:

Greetz Speedtwin

welkom hier..

:wink:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"yes tis a Beemer Gs (nr 11) :mrgreen:

Beemer forum limburg.. :mrgreen:

MFL promo posterke maken wellicht , bij motoport of zoiets op de ruit hangen..... Wanted supersport riders. :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"yes tis a Beemer Gs (nr 11) :mrgreen:

Beemer forum limburg.. :mrgreen:

MFL promo posterke maken wellicht , bij motoport of zoiets op de ruit hangen..... Wanted supersport riders. :wink:

:stupid:  8)

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Speedtwin

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Speedtwin"ff voorstellen,

Mijn echte naam is ed en ben de eigenaar van 3 rijscholen waarvan er 2 in Maastricht en 1 in Eijgelshoven.

Op de Bossen???
Da's bij mij 2 straten hogerop... :D


Welkom@MFL

Yep. De Bossen maar ik wou geen reclame maken :wink:

Karin

Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Speedtwin"ff voorstellen,

Mijn echte naam is ed en ben de eigenaar van 3 rijscholen waarvan er 2 in Maastricht en 1 in Eijgelshoven.

Op de Bossen???
Da's bij mij 2 straten hogerop... :D


Welkom@MFL

Yep. De Bossen maar ik wou geen reclame maken  :lol:


Grijnsss....wij hebben toch al allemaal ons rijbewijs  :lol:

AngelInMe

Welkom @ MFL Ed ;)

Kun je me geen zwaar rbw ritselen? :lol:

brit

welkom gs-rijder (want dat is toch nog een ras apart in het beemervolk :wink: )