Even voorstellen.... Rob

Gestart door Hammerboy, 09 mei, 2012, 15:05:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hammerboy

Hey allemaal,

Ik zal me even voorstellen als nieuw lid van het MFL.
Mijn naam is Rob woon in Heerlen en rij een CB600F Hornet uit 2007. Ik rij het liefste in de Eifel; lees mooi asfalt en het betere bochtenwerk. Over het algemeen ben ik de standaard 'mooiweer rijder'.



Maar ik kom net terug van een 3-daagse bergtraining in de Eifel waarvan 2 dagen in de stromende regen plaats vonden. En ik was aangenaam verrast over het rijden in de regen, met mn regenoverall aan was het eigenlijk nog best leuk rijden!

Ik heb tijdens de bergtraining ook nog wat gefilmd. Zie link voor een clip daarvan. Hier rij ik met MFL-lid M@rtijn over n paar krappe weggen in de Eifel.
Martijn in de Eifel - Moto-Sportivo Bergtraining

Groeten Rob
Ducati Hypermotard 1100

m@rtijn

Welkom Rob... ;)

van regenoveralls zeuren ze hier niet...maar wel over gele hesjes. Dat vinden ze niets...!!
dat is zoooo 2011!  :mrgreen:
off-line

Hammerboy

Helemaal mee eens! Gele hesjes is wat voor ambulancebroeders....
Dus weg dat ding Martijn!
Ducati Hypermotard 1100

Hammerboy

Ik zie dat ik hier fout zit! Verkeerde groep....

Nieuw topic dan maar...
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/topic,4744.0.html
Ducati Hypermotard 1100

Gassie

Welkom Rob en hou de goeie kant boven mede hornet rijder volgens mij heb ik je al eens zien rijden hier in voerendaal
KTM SMT 2011

R-yen

Citaat van: Hammerboy op 09 mei, 2012, 15:35:16
Ik zie dat ik hier fout zit! Verkeerde groep....

Nieuw topic dan maar...
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/topic,4744.0.html

Welkom Hammerboy! Ik heb je topic maar even verplaatst, dat houd het wat overzichtelijker.

Timeeh


HD4ever

Welkom Rob ! Leuk filmpje en goede kwaliteit !  :worship-cool:
Die gele hesjes vindt ik zo erg nog niet in die film, maar die lelijke 'munitiekisten' aan de zijkant van die BMW is echt niet om aan te zien.
Getver, wie verzint zoiets? :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

Citaat van: HD4ever op 09 mei, 2012, 16:53:37
Welkom Rob ! Leuk filmpje en goede kwaliteit !  :worship-cool:
Die gele hesjes vindt ik zo erg nog niet in die film, maar die lelijke 'munitiekisten' aan de zijkant van die BMW is echt niet om aan te zien.
Getver, wie verzint zoiets? :-X

kijk dat is nou (motor)kameraadschap. Die Hornet kan lekker nakend doorvlammen en de GS kan alle spullen meenemen...
Wacht maar tot ik ook een topkoffer heb!! Dan kunnen jouw spullen er nog ook bij! :mrgreen:
off-line

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 09 mei, 2012, 16:53:37
Welkom Rob ! Leuk filmpje en goede kwaliteit !  :worship-cool:
Die gele hesjes vindt ik zo erg nog niet in die film, maar die lelijke 'munitiekisten' aan de zijkant van die BMW is echt niet om aan te zien.
Getver, wie verzint zoiets? :-X

Welkom Rob, regenoveral, gele hesje zeiken doen we hier over alles.
Ben het echter niet met HD4ever eens, op zijn leeftijd  :-X denk ik er mischien ook anders over. Maar die kisten op de BMW van m@rtijn vindt ik zelfs nog te "sjiek" Gewoon die old skool aluminium koffers aan de bmw vind ik nog het mooist.
God Forgives, I Don't

Joker

Welkom bij onze gezellige "club" waar we graag andere motorem afzeiken  :yes6rs:
Kan ook niet anders, want we hebben zelf natuurlijk de mooiste en de beste  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Yvil

Pfff... wie zou nou zoiets zeggen over die hesjes tegen iemand wat net nieuw is???
Zou ik erg onbeschoft vinden  :-X ;) Hahaha...

Welkom @ MFL Hammerboy!!  :yes6rs:

Zeer scherpe en goede kwaliteit beelden  :worship-cool: jij mag wel eens mee op een tripje
in de Eifel  :mrgreen: